loading...
روزنوشت های یک کارآفرین
میثم بازدید : 86 یکشنبه 25 مهر 1400 نظرات (0)

 مصرف بلند مدت مشروبات الکلی خود می‌تواند عوارض دیگری را بر بدن و روان شخص مصرف کننده وارد کند که گاهاً جبران‌ناپذیر خواهد بود. همچنین لازم به ذکر است که مصرف طولانی مدت خود حتی منجر به تشدید هرچه بیشتر عوارض کوتاه مدت ناشی از مصرف الکل خواهد شد. در ادامه متن به ذکر چند مورد از عوارض ناشی از مصرف بلند مدت الکل خواهیم پرداخت.

  • مشکلات کبدی: یکی از معضلات رایج افراد الکلی مشکلات کبدی است. مصرف طولانی مدت و مکرر الکل قادر است احتمال بروز هپاتیت الکلی یا التهاب کبد را به شدت افزایش دهد که علائم آن شامل، تب، زردی بیش از حد پوست، سفیدی چشم و ادرار و دردهای شدید شکم است که در صورت ادامه مصرف الکل می‌توان منجر به مرگ فرد شود. لازم به ذکر است که در صورت ترک الکل و آغاز سریع درمان امکان بهبودی کامل فرد مصرف کننده وجود دارد.
  • سرطان: طبق تحقیقات وسیع صورت گرفته در این حوضه مصرف مداوم الکل تا حد بسیار قابل توجهی احتمال ایجاد سرطان‌های مختلف را افزایش می‌دهد. سرطان مری، دهان، گلو، روده، رکتوم ازجمله این سرطان‌ها هستند که در افراد الکلی شایع‌اند. همچنین لازم به ذکر است زنان الکلی استعداد بیشتری در ابتلا به سرطان سینه، در مقایسه با زنان معمولی، دارند.
  • مشکلات قلبی و عروقی: مصرف طولانی و مدام الکل به شدت امکان ایجاد حملات قلبی و نارسایی‌های قلبی را افزایش داده و باعث ایجاد فشار خون بالا خواهد شد.
  • عوارض سیستم ایمنی بدن: تحقیقات انجام گرفته نمایانگر آن است که بدن افراد الکلی دارای سیستم ایمنی بسیار ضعیف‌تری بوده و گاهاً دچار عفونت‌هایی می‌شوند که در افراد الکلی شایع‌تر است. از طرفی این افراد به دلیل سیستم دفاعی ضعیف‌تر بسیار بیشتر از افراد عادی مستعد ابتلا به بیماری کرونا هستند.
  • مشکلات مغزی: عوارض مغزی ناشی از مصرف طولانی مدت الکل‌، به‌ویژه متوجه نوجوانان و جوانان است چراکه سیستم مغزی این افراد همچنان در حال رشد بوده و مصرف الکل منجر به ایجاد اختلال در این فرایند خواهد شد. مصرف شدید الکل می‌تواند تا حد زیادی قدرت تفکر و تصمیم‌گیری را مختل نموده و عوارض جبران‌ناپذیری بر حافظه فرد برجای بگذارد.

منبع: بهترین کلینیک ترک اعتیاد در تهران

میثم بازدید : 104 دوشنبه 18 مرداد 1400 نظرات (0)

یکی از هنرهای زیبا که هم بر روی لباس و کیف و کفش کاربرد دارد و هم به شکل مستقل به عنوان گل سینه، دکمه وپیکسل به کار میرود هنر جواهردوزی است. جواهردوزی با جواهرسازی متفاوت است. در اینجا قصد داریم نمونه هایی از کاربردهای این هنر زیبا را به شما نشان دهیم و لوازم موردنیاز برای جواهردوزی را معرفی کنیم، پس با ما همراه باشید.

جواهردوزی چیست و لوازم موردنیاز آن کدام است؟
از وسایل جواهردوزی میتوان پولک، منجوق ،ملیله و نگین و … برای دوخت یک اثر هنری که می تواند یک اکسسوری مثل گل سینه باشد، به صورت ترکیبی استفاده می شود.

پایه کار در جواهردوزی، چرم یا جیر، نمد یا پارچه ارگانزا است و موادی که از آنها نام بردیم (پولک،مروارید،سنگ) به وسیله نخ و سوزن روی پایه کار دوخته می شود.

سوزن منجوق دوزی معمولا سوزنی بسیار نازک و بلند است که امکان عبور از سوراخ کوچک منجوق و نگه داشتن تعداد زیادی منجوق را دارد.


1) پرکاربرد ترین متریالها:
ملیله و ملیله شکسته :
به متریالی که شبیه منجوق ولی نسبتا کشیده و استوانه ای هستند و در رنگهای متنوع در بازار موجود است ،ملیله می گویند .

ملیله شکسته نصف ملیله سالم است.

منجوق:
یک متریال پرکاربرد است که به دلیل کوچک بودن برای پرکردن سطوح یا دوردوزی استفاده می شوند.

سنگ و کریستال:
سنگهاو کریستالها، مهره هایی دوختنی هستند که در اشکال و سایزهای مختلف (تراش،مخروطی و اشک )در بازار موجودند.

روش دوخت آنها مانند مروارید می باشد.

نگین :
سنگهایی که دارای دو سوراخ در دوطرف هستند و بوسیله نخ از همین دوسوراخ روی کار دوخته می شوند.

نگینها می توانند پایه دار یا بدون پایه باشند.

نگین های پایه دار سوراخ ندارند و برروی پایه فلزی که اندازه خود نگین است ،سوار می شوند و بعد از طریق پایه به زمینه کار دوخته می شوند.

نگینها اصولا به عنوان اجزای اصلی در مرکز کار قرار می گیرند و اطراف آنها با پولک و منجوق و گلدوزی کامل می شود.

مروارید:
در سایزهاو رنگهای مختلف که به صورت تک یا رشته به کار اضافه می شوند.

پولک:
به شکل صاف با یک سوراخ در وسط که در انواع مختلف کاسه ای، سکه ای و صدفی در بازار موجودند و به دلیل براق بودن و رنگهای متنوع به کار شما زیبایی خاصی می دهند.

نگین متری:
نگین‌های ریزی که به شکل زنجیره در کنار هم قرار گرفته اند.

سایزها و رنگهای مختلفی دارند و دارای پایه فلزی می باشند.

سرمه:
که در بازار به رنگها و شکلهای مختلف (بلرسان،صاف،پیچ و تراش) موجود است و یکی از اجزای زیبای هنر جواهردوزی است.

نمونه سرمه بلرسان و تراش .

سرمه بلرسان(سمت چپ) یکی از سرمه های پرکاربرد است که بافتی سفت و مقاوم دارد.ساختاری فنری و مستحکم که با کشیدن می توان فاصله بین شیارها را زیاد کرد . در دوخت حشرات و گل سینه کاربرد بیشتری دارد.

سرمه تراش مانند سرمه صاف ،یکدست و نرم نیست و مقاومت بیشتری دارد.

میثم بازدید : 107 سه شنبه 12 مرداد 1400 نظرات (0)

تفاوت سرویس چینی و اوپال

همان‌گونه که می‌دانید ظروف چینی و اوپال بسیار به یکدیگر شباهت دارند؛ اما ما در ادامه این مقاله قصد داریم تا شما را با دو تفاوت سرویس چینی و اوپال آشنا کنیم تا بتوانید هنگام خرید سرویس غذاخوری، بهترین تصمیم را گرفته و بر اساس نیازتان محصول موردنظر را خریداری نمایید.

سبک وزن بودن
همان‌گونه که می‌دانید ظروف چینی و شیشه‌ای نسبت به دیگر انواع ظروف از وزن بیشتری برخوردار هستند. پس می‌توان گفت که حمل‌ونقل آن‌ها حتی برای انتقال به میز غذا دشوار است. در کل باید به شما بگوییم که ظروف چینی به دلیل وزن بالای آن‌ها، برای استفاده روزمره مناسب نیستند اما می‌توانند گزینه جذابی برای مراسم‌ها و میهمانی‌ها باشد.
اما عمده‌ترین تفاوت سرویس چینی و اوپال در این است که ظروف اوپال از وزن بسیار کمتری برخوردار هستند؛ زیرا از ترکیب موادی بسیار سبک و متراکم ساخته شده است تا علاوه بر سبک بودن، سبب مقاومت آن شود.
در خصوص ظروف اوپال می‌توان گفت که این ظروف حدود ۳ برابر از ظروف چینی سبک‌تر هستند؛ بنابراین سبک وزن بودن از عمده‌ترین تفاوت سرویس چینی و اوپال است.

نشکن بودن

یکی از عمده‌ترین تفاوت سرویس چینی و اوپال در این است که ظروف اوپال برخلاف جنس چینی و شیشه، از مقاومت بسیار بیشتری برخوردار هستند. به همین منظور شما می‌توانید به‌راحتی آن‌ها را درون ماکروویو قرار داده تا غذای شما گرم شود و نگرانی بابت شکستن و آسیب به آن‌ها نداشته باشید.
لازم است بدانید که ظروف چینی در صورت برخورد با جسم سخت از قبیل لبه کابینت یا میز ممکن است دچار شکستگی یا لب پر شدن شود اما ظروف اوپال این‌گونه نیستند.
 ظروف اوپال به علت شیوه ساخت متفاوت و استفاده از ترکیب چنین ماده معدنی که در کوره با دمای بسیار بالا پخته می‌شوند، از مقاومت نسبی خوبی برخوردار بوده و در صورت برخورد با زمین یا جسم سخت آسیبی به آن‌ها وارد نمی‌شوند و می‌توان گفت که در اصطلاح نشکن هستند.
پس با این تفاسیر نتیجه می‌گیریم که تفاوت سرویس چینی و اوپال در خاصیت نشکن بودن آن‌ها است.

انتخاب ظروف چینی و اوپال

همان‌گونه که در بالا تفاوت سرویس چینی و اوپال ذکر شد، فهمیدیم که مزیت سرویس اوپال نسبت به ظروف چینی در چیست.
 ظروف اوپال از نظر قیمت و کارایی بسیار به‌صرفه‌تر از ظروف چینی هستند. حتی می‌توان از آن‌ها برای سرو غذا در میهمانی‌ها و مجالس نیز استفاده کرد؛ اما همان‌گونه که می‌دانید ظروف چینی محصولی لوکس و خیره‌کننده هستند و نمی‌توان از زیبایی و ظرافت آن‌ها غافل شد.
پس بنابراین ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که ابتدا به سمت خرید سرویس اوپال بروید و در صورت علاقه برای داشتن سرویسی متفاوت برای میهمانی‌ها، سرویس چینی را خریداری نمایید.

منبع: سایت پارس اپال

میثم بازدید : 84 یکشنبه 10 مرداد 1400 نظرات (0)

تنوع بالای شیرآلات حمام شودر از نظر طرح، رنگ، قیمت و .... باعث شده است تا افراد مختلف با سلیقه‌های متفاوت بتوانند محصول مورد نیاز خود را به راحتی انتخاب کنند. خوب است بدانید تمام محصولات مختلف شودر از سطح کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و این تنوع هیچ تاثیری بر کیفیت و کارایی شیرآلات شودر ندارد.

یکی از آورده‌های این تنوع بالای محصولات شودر، وجود شیرآلات مناسب برای فضا با اندازه‌های مختلف است. برای مثال در حمام‌های کوچک که با محدودیت فضا روبه‌رو هستند، استفاده از شیرآلات اروپا و تسنو می‌تواند یک گزینه‌ی مناسب باشد.

در این مدل شیرآلات، اهرم باز و بسته کردن آب در یک سمت قرار دارد و شیرحمام به راحتی در کنار دیوار نصب می‌شود و فضای کمتری را اشغال می‌کند. در طراحی انواع محصولات شودر سعی شده است تا به چنین جزئیات مهم و ارزشمندی توجه شود و محصولی مرغوب، با کارایی حداکثری به بازار عرضه شود. 

تنوع رنگ شیرآلات بهداشتی شودر و وجود رنگ‌های مختلفی چون طلا، طلا مات، کروم، سفید شیری و طراحی‌های متفاوت و چشم‌نواز از ویژگی‌های جذاب شیرآلات شودر است. شما می‌توانید، این شیرآلات را با انواع علم دوش شودر ترکیب کنید و ترکیبی باب طبع خود به دست آورید. به علاوه، شیرآلات حمام توکار، راه حلی شکیل برای استفاده بهینه از فضا هستند و در سه مدل مختلف طراحی شده‌اند تا سلایق متفاوت را پوشش دهند.

ویژگی ‌های شیرآلات حمام شودر
 
• یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های شیرآلات شودر تنوع در طرح آن‌ها است که این موضوع نیز در شیرآلات حمام آن نیز مشهود است؛ زیرا شما می‌توانید در میان دنیایی از مدل‌ها و کاربردهای مختلف، محصول موردنظر را پیداکرده و کیفیت را با آن‌ها تجربه نمایید؛
 
• دومین ویژگی شیرآلات حمام شودر را می‌توان به ثبات رنگ محصولات اشاره کرد. شیرآلات شودر در تمامی مدل‌ها به‌خصوص محصولات مورداستفاده در حمام که با رطوبت بسیار بیشتری در تماس هستند به دلیل استفاده از مواد اولیه بسیار باکیفیت در طول زمان رنگ اصلی خود را حفظ می‌کنند و با توجه رسوب‌پذیری کمتر سطوح این برند از شیرآلات، به دلیل طراحی و متریال خاص بدنه، همیشه براق و تمیز باقی می‌مانند؛
 
• خصوصیت دیگر شیر آلات حمام شودر، نصب سریع و آسان آن‌ها است که خریداران می‌توانند به‌راحتی با استفاده از کاتالوگ راهنما محصول خود را با کمترین دردسر و زمان ممکن، راه‌اندازی کنند.
 
قیمت شیرآلات حمام شودر
با توجه به اینکه قیمت مواد اولیه به صورت روزانه متغیر است ، بنابراین بهتر است جهت اطلاع از قیمت شیرآلات حمام  به وب‌سایت شودر مراجعه کرده و با کارشناسان بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

میثم بازدید : 131 دوشنبه 28 تیر 1400 نظرات (0)

فروشگاه اینترنتی کامپیوتر سورس که یکی از برترین و جامع‌ترین فروشگاه‌های کالای دیجیتال در ایران به شمار می‌آید طیف وسیعی از محصولات الکترونیکی را در اختیار مشتریان عزیز و گرامی قرار داده است.

در ادامه توضیحاتی در خصوص محصولات الکترونیکی خاص که تفاوت قیمت و کیفیت آن‌ها در سطح بازار دیده شده در اختیارتان قرار گرفته است.

  اسپیکر بلوتوثی

هنگام پیک‌نیک یا مسافرت، نیاز به خوش‌گذرانی و تفریح بسیار بیشتر از دیگر شرایط است، به همین منظور می‌توان این شور و نشاط را با استفاده از موسیقی به ارمغان آورد. به همین منظور داشتن یک اسپیکر بلوتوثی که نیاز به سیم نداشته باشد و تنها با استفاده از باطری داخلی که از قبل شارژ شده است ساعت‌ها به پخش موزیک بپردازد، لازم و ضروری است.

اسپیکرهای بلوتوثی در برند، مدل و قدرت‌های مختلفی تولید و به بازار عرضه شده‌اند.

برند

مهم‌ترین چیزی که باید در خصوص خرید اسپیکر بلوتوثی در نظر داشته باشید کیفیت صدای آن است. در این خصوص لازم است بدانید که اکثر اسپیکرهای بلوتوثی هرچند که حجم صدای بالایی داشته باشند، احتمال دارد کیفیت مناسبی نداشته باشند و در کسری از زمان، نسبت به خرید آن‌ها دل‌زده شوید؛ به همین منظور لازم است تا از برندهای معتبر از قبیل هارمن کاردن، جی بی ال، کینگ استار، کریتیو یا حتی شیائومی خرید خود را انجام دهید.

کاربرد

در خصوص کاربرد اسپیکر بلوتوثی باید بدانید که برخی از این محصولات ضد آب بوده و مناسب برای استفاده در کنار استخر ساحل دریا و ... هستند. برخی دیگر با استفاده از گیره مخصوص به کوله متصل می‌شوند و به دلیل جمع‌وجور بودن در کوهنوردی مورداستفاده قرار می‌گیرند. نوع دیگری از اسپیکرهای بلوتوثی هستند که به علت سایز و قدرت بالای آن‌ها در خانه‌ها استفاده می‌شود.

ورژن بلوتوث

یکی از مهم‌ترین نکاتی که هنگام خرید اسپیکر بلوتوث باید در نظر داشته باشید، نسخه بلوتوث اسپیکر است.

در این خصوص لازم است بدانید که در این لحظه هنگام نوشتن این متن، آخرین ورژن بلوتوث به کار رفته در اسپیکرها، نسخه 5 است. در نظر داشته باشید نسخه بلوتوث محصول مورد نظر شما هرچه به این عدد نزدیک‌تر باشد، احتمال قطعی در آن‌ها کمتر بوده و با سرعت بیشتری دستورات را منتقل می‌کند.

https://source-computer.com/

 

میثم بازدید : 121 دوشنبه 14 تیر 1400 نظرات (0)

توجه به این نکته مهم که سم زدایی تدریجی تنها اولین قدم در مسیر بهبودی است. سم زدایی مترادف با درمان نیست و کسانی که نوشیدن الکل را ترک می‌کنند، برای آنکه پاک بمانند کماکان به کمک نیاز دارند. هر چند پاک شدن گامی مهم در مسیر بهبودی است، با این حال این فقط آغاز راه است.

در کلینیک ترک اعتیاد دکتر جوادی برای افرادی که وابستگی به الکل دارند یک برنامه سم زدایی با توجه به شرایط جسمی و مقدار مصرف فرد ارائه می‌شود. هنگامی که فرد مصرف الکل خود را قطع می‌کند، لازم است نحوه تغییر رفتارهای ناسازگاری که آنها را در زندگی به این نقطه کشانده است، یاد بگیرد. اکثر الکلی‌ها برای مدتی طولانی الکل نوشیده‌اند. اعتیاد به الکل یک شبه رخ نمی‌دهد، بنابراین دوره طولانی مدت نوشیدن الکل مستلزم عاملی بیش از صرف وابستگی فیزیکی است.

هنگامی که تصمیم گرفته‌اید که دیگر آماده اعمال تغییراتی در زندگی خود شوید و اینکه قصد دارید یک برنامه سم زدایی تدریجی را تحت نظر پزشک متخصص ترک اعتیاد شروع کنید، درست همان موقع است که در موقعیتی قرار گرفته‌اید که می‌توانید توانبخشی را شروع کنید.

ترک الکل چند روز طول میکشد؟

ترک اعتیاد شامل برنامه ای است که حول نیازهای فرد با توجه به شرایط جسمی، روحی و همچنین میزان مصرف و زمان مصرف او تشخیص داده شده است. این برنامه به طور کلی شامل درمان‌هایی نظیر مدیریت پیشامد، مشاوره فردی، درمان گروهی، مصاحبه انگیزشی و درمان شناختی-رفتاری می‌باشد. برخی برنامه های ترک اعتیاد نیز شامل سمینارها، کارگاه‌های آموزشی هستند و همه آنها به گونه ای طراحی شده‌اند تا به بیمار کمک کنند با هوشیاری و بدنی پاک، دوباره در جامعه حضور داشته باشد.

مراحل ترک اعتیاد الکل در کلینیک تخصصی درمان اعتیاد دکتر جوادی

به طور کلی افراد مبتلا به الکل می‌توانند در این مرکز تخصصی ترک الکل در تهران، اعتیاد خود را با مناسب‌ترین دارو ترک الکل به شکل سرپایی یا بستری تحت درمان قرار دهند. این مرکز ترک اعتیاد به طور کلی برای آن دسته افرادی مناسب است که در گذشته سعی (ناموفقی) در ترک الکل داشته‌اند، کسانی که مشکلات پزشکی دیگری مانند بیماری کبد یا بیماری قلبی دارند، افرادی که در یک محیط خانگی استرس زا زندگی می‌کنند. به طوری که آن محیط برای فرآیند بهبود مضر است و کسانی که مبتلا به مسائل بهداشت روان هستند.

تأثیرات الکل بر مغز

الکل تأثیرات ظاهرا پیچیده و متضادی بر مغز دارد. در سطح کم ،الکل برخی از سلول های مغز را تحریک می کند و ” مناطق لذت” مغز را فعال می‌سازد که مواد درون زاد شبه افیونی ذخیره می‌سازد، یکی از انتقال دهنده های عصبی مغز گلوتامیت را مهار می‌کند که به نوبه خود فعالیت در قسمت‌هایی از مغز را کند می سازد. مهار شدن گلوتامیت در مغز، توانایی یادگیری ارگانیزم را مختل می‌کند و بر مراکز مغزی بالاتر تاثیر می‌گذارد و قضاوت و سایر فرآیندهای منطقی را مختل کرده و کنترل شخصی را کاهش می‌دهد.

وقتی که قید و بندهای رفتاری کاهش می‌یابد، امکان دارد که مشروبخوار تسلیم ارضای تکانه‌هایی شود که معمولاً تحت کنترل قرار دارند. طولی نمی‌کشد که درجاتی از ناهماهنگی حرکتی ظاهر می‌شوند و تشخیص و درک سرما، درد و ناراحتی های دیگر ضعیف می‌شود. معمولاً مشروبخوار احساس صمیمیت، گشاده رویی و بهزیستی می‌کند. در چنین خلقی، واقعیت های ناخوشایند کنار می‌روند و احساس عزت نفس و کفایت مشروبخوار افزایش می‌یابد. آشنایان تصادفی بهترین و فهمیده‌ترین دوستان می‌شوند و مشروبخوار وارد دنیای خوشایند غیر واقعی می‌شود که در آن نگرانی‌ها موقتاً پشت سر گذاشته می‌شوند.

هنگامی که محتوای الکل جریان خون به ٠/٠٨ می رسد، فرد، حداقل در ارتباط با رانندگی، مست محسوب می‌شود. هماهنگی عضلانی ،گفتار و بینایی مختل می‌شوند و فرآیندهای فکر گیج هستند. با این حال ،حتی قبل از اینکه فرد به این سطح از مستی رسیده باشد، قضاوت به حدی مختل می‌شود که وضعیت خود را اشتباه قضاوت می‌کند. برای مثال، مشروبخواران در مورد توانایی رانندگی امن خود ابزار اطمینان می‌کنند در حالی که اعمال آنها کاملا ناامن هستند. هنگامی که سطح الکل خون به تقریبا ٠/٥ درصد می رسد ( این سطح در برخی از افراد تا اندازه ای متفاوت است)، کل تعادل عصبی مختل می‌شود و فرد به حالت اغما می‌افتد. از قرار معلوم ناهشیاری به عنوان وسیله ای امن عمل می کند ،زیرا غلظت بالای ٠/٥٥ درصد معمولا مهلک است.

https://drjavadiclinic.com/service/%d8%aa%d8%b1%da%a9-%d8%a7%d9%84%da%a9%d9%84/

میثم بازدید : 46 دوشنبه 14 تیر 1400 نظرات (0)

اعتیاد به الکل افراد مختلفی را از هر قشری درگیر خود می‌کند. ابتلا به این معضل به طور تبعیض آمیز رخ نمی‌دهد و اعتیاد به الکل می‌تواند صرف نظر از جنسیت، سن، زمینه و وضعیت اجتماعی اقتصادی فرد، به یک معضل تبدیل شود.

هنگامی که این بیماری مدت زیادی طول بکشد، بسیار سخت می‌توان آن را شکست داد؛ با این حال کار غیر ممکنی نیست. هر فردی در کلینیک ترک اعتیاد دکتر جوادی می‌تواند با دریافت برنامه درمانی و حمایت های مناسب کادر درمانی اعتیاد خود را شکست دهد.

کسانی که می‌خواهند بهبود یابند، لازم است دوره برنامه ترک اعتیاد به الکل را تحت نظر پزشک متخصص ترک الکل بگذرانند، برنامه‌ای که افراد مصرف کننده الکل طی آن یاد خواهند گرفت بدون تکیه بر الکل زندگی کنند.

اما رسیدن به چنین هدفی به این سادگی که به نظر می رسد نیست.

شیوه ترک الکل


تأثیرات الکل روی هر فرد، به عوامل زیادی بستگی دارد از جمله جنسیت، سن، وضعیت سلامت جسمی یا روحی، وضعیت خلق و خو، میزان تحمل، نحوه سوخت و ساز بدنی و محیطی که در آن الکل مصرف می‌شود. برای شکست دادن الکل، عدم نوشیدن آن لازم است. با این وجود گفتنش آسان تر از انجام دادنش است.

بهترین روش ترک قطعی الکل

توجه به این نکته مهم که سم زدایی تدریجی تنها اولین قدم در مسیر بهبودی است. سم زدایی مترادف با درمان نیست و کسانی که نوشیدن الکل را ترک می‌کنند، برای آنکه پاک بمانند کماکان به کمک نیاز دارند. هر چند پاک شدن گامی مهم در مسیر بهبودی است، با این حال این فقط آغاز راه است.

در کلینیک ترک اعتیاد دکتر جوادی برای افرادی که وابستگی به الکل دارند یک برنامه سم زدایی با توجه به شرایط جسمی و مقدار مصرف فرد ارائه می‌شود. هنگامی که فرد مصرف الکل خود را قطع می‌کند، لازم است نحوه تغییر رفتارهای ناسازگاری که آنها را در زندگی به این نقطه کشانده است، یاد بگیرد. اکثر الکلی‌ها برای مدتی طولانی الکل نوشیده‌اند. اعتیاد به الکل یک شبه رخ نمی‌دهد، بنابراین دوره طولانی مدت نوشیدن الکل مستلزم عاملی بیش از صرف وابستگی فیزیکی است.

هنگامی که تصمیم گرفته‌اید که دیگر آماده اعمال تغییراتی در زندگی خود شوید و اینکه قصد دارید یک برنامه سم زدایی تدریجی را تحت نظر پزشک متخصص ترک اعتیاد شروع کنید، درست همان موقع است که در موقعیتی قرار گرفته‌اید که می‌توانید توانبخشی را شروع کنید.

ترک الکل چند روز طول میکشد؟

ترک اعتیاد شامل برنامه ای است که حول نیازهای فرد با توجه به شرایط جسمی، روحی و همچنین میزان مصرف و زمان مصرف او تشخیص داده شده است. این برنامه به طور کلی شامل درمان‌هایی نظیر مدیریت پیشامد، مشاوره فردی، درمان گروهی، مصاحبه انگیزشی و درمان شناختی-رفتاری می‌باشد. برخی برنامه های ترک اعتیاد نیز شامل سمینارها، کارگاه‌های آموزشی هستند و همه آنها به گونه ای طراحی شده‌اند تا به بیمار کمک کنند با هوشیاری و بدنی پاک، دوباره در جامعه حضور داشته باشد.

اگرچه برخی افراد می‌توانند به اتکا بر توان خودشان الکل را ترک کنند، با این حال افراد مبتلا به اعتیاد شدید برای ترک قطعی الکل، عموماً به کمک پزشک متخصص ترک اعتیاد و نظارت کادر درمانی نیاز دارند. فرآیند ترک الکل و انتظار برای از بین رفتن تمامی آثار به جای مانده آن در بدن را سم زدایی تدریجی مواد مخدر می‌گویند.

منبع:

https://drjavadiclinic.com/service/%d8%aa%d8%b1%da%a9-%d8%a7%d9%84%da%a9%d9%84/

میثم بازدید : 121 شنبه 22 خرداد 1400 نظرات (0)

اگر تجربه مصرف مواد مخدر به خصوص اگر از نوع کوکائین یا شیشه را داشته باشید، به دلیل وابستگی شدیدی که ایجاد می کند به یکباره و آن هم درخانه بدون مشورت پزشک متخصص نمی توانید این مواد افیونی را ترک کنید. ترک کوکائین و یا شیشه به دلیل عوارض کوتاه مدت و بلند مدتی که بر جسم و روح افراد معتاد می گذارد، عوارض جبران ناپذیری دارد و حتی ممکن است منجر به ایست قلبی شود.

 اکثر افرادی که اعتیاد دارند، اذعان کرده‌اند که ترک کوکائین و یا ترک شیشه به این دلیل که جز یکی از قوی ترین ومنفورترین مواد اعتیادآورهستند، بیش از آنچه که تصور می‌کنند چالش برانگیزاست، از این رو در این مقاله به چگونگی ترک کوکائین و ترک شیشه خواهیم پرداخت تا در رسیدن به سلامتی و روز‌های بهتر برای شما نقش کم‌رنگ اما اثرگذاری داشته باشیم. با صرف 5 دقیقه از زمان ارزشمند خود همراه ما باشید.

کوکائین اولین عوارض اش را بر روی مغز می گذارد به طوری که انرژی فرد به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش می‌یابد و رفتارش تغییر می کند، به طورکلی حس سرخوشی به او دست می‌دهد. اثرات کوتاه مدت آن مشابه آمفتامین است ولی با مدت زمان کوتاه تر، احساس افزایش انرژی، چابکی و سرخوشی را زیاد می کند؛ از دیگر عوارض کوتاه مدت کوکائین می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • افزایش هوشیاری
  • افزایش ضربان قلب
  • افزایش نبض
  • افزایش دمای بدن و فشار خون
  • گشادگی مردمک چشم
  • رنگ پریدگی
  • حالت تهوع و استفراغ
  • احساس لرزش
  • فرد دچار اختلال پارانویا ( توهم ) می شود وحتی ممکن است رفتارهای خشونت آمیز از خود نشان دهد
  • کاهش اشتها و بی میلی

آیا می خواهید از شرکوکائین وشیشه خلاص شوید؟

رهایی از مصرف کوکائین و شیشه به خاطر وابستگی شدید که ایجاد می کند به راحتی امکان پذیر نیست، درواقع ترک کوکائین و ترک شیشه فراتر از آنچه که تصور می کنید دشوار است و فکر نکنید که به راحتی و به یکباره می توانید مصرف آنها را کنار بگذارید.

 با وجود تصورناپسندیده ای که همگان نسبت به یک فرد معتاد دارند اما اعتیاد هم بعنوان یک بیماری شناخته می شود، لذا ضروری است که برای ترک مواد مخدر به صورت اصولی و با بهره گیری از یک کادر پزشکی اقدام به ترک آن کنید.

 اگر شما یا عزیزانتان تصمیم به ترک اعتیاد دارید اما نمی دانید چطور وچگونه به صورت کاملا اصولی آن را کنار بگذارید و احساس نیاز به مشاوره دارید؛ کلینیک ترک اعتیاد پیام با بهره گیری از کادرپزشکی مجرب و کارآزموده اقدام به ارائه خدمات ترک اعتیاد کرده است.

https://fararu.com/fa/news/487621/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%DA%A9%D9%84%DB%8C%D9%86%DB%8C%DA%A9-%D8%AA%D8%B1%DA%A9-%D8%A7%D8%B9%D8%AA%DB%8C%D8%A7%D8%AF-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86

میثم بازدید : 100 دوشنبه 17 خرداد 1400 نظرات (0)

بررسی کاربرد چیلر هوا خنک

• چیلرهای هوا خنک نه تنها از برج خنک‌کننده و سیستم سختی‌گیر آب برخوردار نیستند؛ بلکه به علت وجود لوله‌کشی‌های سبک و تجهیزات خاص، هزینه نگهداری و تعمیر بسیار پایینی نیز دارند؛

• چیلرهای آب خنک برای کار کردن به میزان آب زیادی نیاز دارند؛ این در حالی است که کمبود منابع آبی جزو بزرگ‌ترین دغدغه‌ها به حساب می‌‌آید؛ از این رو استفاده از چیلر هوا خنک باعث کاهش مصرف انرژی می‌گردد؛

• چیلرهای هوا خنک در اغلب اقلیم‌های خاص قابل استفاده هستند؛ یعنی در زمان نصب و راه‌اندازی آن در مناطق مختلف با محدودیت کم‌تری مواجه می‌شوید.

چیلرهای هوا خنک گزینه بسیار خوبی برای مصارف صنعتی هستند؛ از این رو می‌توان از چیلر هوایی جهت خنک‌سازی ماشین آلات خطوط تولید در این واحد صنعتی استفاده کرد؛ شایان ذکر است که بدانید چیلرهای هوا خنک متناسب با  فرآیند تولید واحد صنعتی، می‌تواند به صورت مرکزی و غیرمرکزی دمای سیال را 3 الی 10 درجه ببشتر از هوای محیط خنک کند.

چیلرهای هوا خنک به دلیل نوع کندانسور به کار رفته در آن باید در مجاورت فضای باز نصب و راه‌اندازی شوند؛ به همین جهت بهترین مکان برای نصب این نوع چیلر پشت‌بام است؛ البته نکته‌ای که مورد توجه قرار دارد این است که سروصدای تولید شده توسط چیلرهوا خنک، برای همه افراد خوشایند نیست؛ بنابراین قبل از راه‌اندازی این چیلر از رضایت‌مندی ساکنین مجتمع اطمینان داشته باشید.

بررسی عمر مفید چیلر هوا خنک

در حقیقت نمی‌توان به صورت دقیق عمر چیلر هوا خنک را تعیین کرد؛ زیرا عمر مفید این دستگاه وابسته به شرایطی مختلفی از جمله: شرایط اقلیمی؛ نوع کمپرسور دستگاه؛ نوع طراحی و ساخت چیلر است؛ اما در حالت کلی عمر مفید این چیلر بین 20 الی 25 سال اعلام شده است.

توصیه می‌کنیم برای کسب اطلاعات تکمیلی جهت خرید انواع چیلر هوا خنک و آب خنک با مشاورین خبره جهان تهویه ریما در تماس باشید تا از خرید خود نهایت رضایت‌ را کسب کنید.

https://jtrac.ir/ /

میثم بازدید : 108 شنبه 18 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

همان‌طور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم، تزریق چربی به صورت و عمل جراحی پلک دو موضوع بسیار مهم و تاثیرگذار در افزایش زیبایی فردی هستند که هر یک، اگر به نحوه احسن انجام شود، می‌تواند نتیجه باورنکردنی را برای شما به همراه داشته باشد؛ قبل از پرداخت به موضوع عوامل تاثیرگذار در هزینه هر یک، ابتدا لازم است با چگونگی انجام این خدمات زیبایی آشنا شوید.

جراحی افتادگی پلک

یکی از نشانه‌های بیان‌گر افزایش سن و پیری پوست، افتادگی پلک است که راهی به غیر از جراحی برای آن وجود ندارد. در این عمل برای بهبود فرم پلک‌ها پزشک مقداری از پلک را جداسازی می‌کند و سپس با زدن بخیه، پلک‌های شما به فرم ایده‌آل خود می‌رسند. این فرایند شاید در بیان آسان به نظر برسد؛ اما باید به یاد داشته باشید که در لحظه به لحظه عمل، امکان بروز خطاهایی وجود دارد که می‌توانند بینایی شما را تحت الشعاع خود قرار دهند؛ پس بدیهی است که برای رسیدن به نتیجه دلخواه خود بی هیچ خطری باید به یک پزشک کاربلد اعتماد کنید.

تزریق چربی به صورت

در مورد تزریق چربی، نه صرفا تزریق چربی به صورت بلکه در هر نقطه‌ای باید به این موضوع توجه داشته باشید که تزریق چربی به سه عامل مهم برای رسیدن به نتیجه دلخواه وابسته است (البته اگر مراقبت‌های عمل که برعهده شماست را در این میان فاکتور بگیریم)؛ ابتدا نحوه استخراج چربی از ناحیه مورد نظر، خالص سازی چربی استخراج شده در دستگاه سانتریفیوژ و در نهایت ظرافت و چگونگی تزریق چربی در محل تحت درمان که برای رسیدن به نتیجه ایده‌آل هر یک باید به نحو احسن انجام شوند.

عوامل تاثیرگذار در قیمت نهایی

در خصوص هزینه جراحی افتادگی پلک و تزریق چربی به صورت همان‌طور که  گفتیم، به عوامل متعددی وابسته است که برای آگاهی به صورت کلی تمامی آن عوامل را معرفی می‌کنیم: کلینیک و پزشک: اعتبار کلینیک در کنار تخصص پزشک دو عامل مهم برای تعیین هزینه عمل هستند؛ برای مثال در خصوص جراحی افتادگی پلک باید بگوییم که در این عمل تخصص پزشک موضوع بسیار مهمی است که می‌تواند مهر تاییدی در نتیجه نهایی و مدنظر شما باشد؛ البته که این موضوع برای تزریق چربی هم صادق است و تخصص پزشک موضوع مهمی است تا شما از نتیجه نهایی رضایت کافی داشته باشید. اما در خصوص کلینیک باید بگوییم که اعتبار یک کلینیک به عنوان یک عامل تعیین کننده در نتیجه نهایی نقش کلیدی را دارد؛ به همین منظور کلینیک‌های نام آشنا در این زمینه اگر رضایت مشتریان را با خود به همراه داشته باشند، می‌توانند گزینه ایده‌آلی برای رسیدن به نتیجه نهایی باشند.

شرایط فردی

عامل اصلی که باعث ارائه قیمت‌های متفاوت برای افراد می‌شود، بدون شک در شرایط متفاوت زیباجویان خلاصه می‌شود؛ برای مثال بدیهی است فردی که صورتی با چین و چروک‌های عمیق‌تر دارد، باید هزینه بیشتری را برای رسیدن به نتیجه ایده‌آل پرداخت کند؛ همین موضوع در خصوص متقاضیان جراحی افتادگی پلک هم مطرح است و زیباجویانی که پلک افتاده‌تری دارند، باید هزینه بیشتری برای رسیدن به نتیجه دل‌خواه بپردازند.

https://www.alodoctor.com/145360/%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D9%87%D8%B2%DB%8C%D9%86%D9%87-%D8%AA%D8%B2%D8%B1%DB%8C%D9%82-%DA%86%D8%B1%D8%A8%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D8%B5%D9%88%D8%B1%D8%AA-%D9%88-%D8%AC%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%A7

میثم بازدید : 27 سه شنبه 10 فروردین 1400 نظرات (0)

اگر شما هم به دنبال زیبایی و جلوه‌ای متفاوت از دکوراسیون داخلی منزل هستید حتما می‌‌‌دانید که این روزها انتخاب آینه و کنسول شیک و چشم‌گیر بخش جدا نشدنی‌ برای خانه‌ها حتی خانه‌هایی با فضای نسبتا کوچک به شمار می‌‌‌آید. در دنیای آینه‌ها، مدل‌ها و طرح‌های متنوعی پیش روی‌تان است که همراه یک کنسول سِت می‌تواند نمای بی‌نظیری را به خانه‌تان ببخشد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا سری به دنیای آینه‌ها بزنیم. برای مشاهده انواع آینه دکوراتیو در طرح های مختلف کلیک کنید.

 

کاربرد آینه و کنسول

در ادبیات ما آینه نمادی از پاکی و بی‌ریایی است و جهانی جذاب برای انعکاس تصویر محسوب می‌شود که همواره در قاب‌هایی از جنس مفرغ تا طلا با ما همراه بوده‌ است. برای این‌که زیبایی آینه دو چندان شود و جایگاه خاص خودش را داشته باشد، میز پیش آینه یا همان کنسول که معمولا به شکل مستطیل و یا نیم دایره است و دو پایه دارد، در کنار آن قرار می‌گیرد. تاریخ آینه کنسول از قصر پادشاهان و خانه‌های اشرافی تا چیدمان خانه‌های امروزی و وسایل جهیزیه ادامه دارد. البته کنسول‌ها فقط برای زیبایی استفاده نمی‌شوند، بلکه کاربردهای دیگری هم دارند، به طور مثال کنسول‌های کمدی و ثابت برای جایگذاری وسایل پذیرایی و دکوراسیون داخلی به کار می‌روند، کنسول‌های دکوری در چیدمان راهروهای ورودی کاربرد دارند و یا اینکه می‌توانند نقش میز را در اتاق خواب ایفا کنند.

 

آینه و کنسول سلطنتی

در چیدمان‌های اشرافی و لوکس و در کنار مبلمان‌های سلطنتی از کنسول‌های سلطنتی استفاده می‌شود که به همراه آینه، زیبایی خاص و خیره‌کننده‌ای را به فضای خانه می‌بخشند. طرح‌های این مدل‌ها بسیار شکیل و منحصر به فرد هستند و بیشتر به رنگ طلایی ساخته می‌شوند و هر کسی بنا به سلیقه‌‌‌‌‌‌‌‌ و کاربردی که در نظر دارد، کنسول ثابت یا میزی انتخاب می‌کند.

 

آینه و کنسول اسپرت

در دکوراسیون‌های مدرن و امروزی آینه و کنسول‌ اسپرت یک کالای دکوری همه پسند و پر طرفدار محسوب می‌شود. در حال حاضر که بسیاری از افراد در فضای خانه‌هایشان، هم به دنبال سادگی و آرامش می‌گردند و هم در پی وسایل تزئینی‌‌ای هستند که جای زیادی اشغال نکند، انواع مدل‌های آینه کنسول اسپرت بهترین گزینه برای انتخاب است. از طرفی آینه‌ها و کنسول‌های اسپرت طوری طراحی و رنگ می‌شوند که در کنار هر رنگی در خانه به خصوص رنگ‌های شاد به راحتی قابل استفاده هستند.

 

آینه و کنسول چوبی

آینه و کنسول‌های چوبی به دو دسته تقسیم می‌شوند. دسته‌ی اول را بیشتر برای اتاق مطالعه یا محیط کار در نظر می‌گیرند، کنسول‌های این دسته به شکلی طراحی شده‌اند که بهترین انتخاب برای محیط مطالعه و یا دکور شرکت‌ها و مغازه‌ها به حساب می‌آیند اما کنسول‌های دسته‌ی دوم، مدل‌های چوبی مدرن هستند که می‌توانند برای اتاق خواب و یا جایگذاری آینه و شمعدان به کار بروند. به جز این دو دسته، آینه و کنسول‌های چوبی لوکسی نیز وجود دارند که برای دکوراسیون خانه طراحی شده‌اند و طرفداران خاص خودشان را دارند.

 

کلام آخر

آینه و کنسول هر کدام از گذشته تا به امروز از زیباترین لوازم دکوری و حتی کاربردی برای ما بوده‌اند و امروزه در مدل‌های متنوع از سلطنتی تا مدرن طراحی می‌شوند و در کنار هم ایده‌ی بسیار زیبایی برای دکوراسیون خانه‌ها و حتی محل کار به حساب می‌آیند.

 

مشاهده قیمت اینه کنسول اسپرت چوبی در سایت شیشیه و آینه اردلان

 

میثم بازدید : 25 سه شنبه 10 فروردین 1400 نظرات (0)

تکنیک های برتر مشاوره ازدواج بر اساس جدیدترین روش ها

تعدادی از افرادی که برای مشاوره پیش از ازدواج مراجعه می کنند افرادی هستند که تصمیم خود را گرفته اند و در واقع مشاوره را می آیند تا تائیدی بر درستی تصمیمشان باشد، ما برای این افراد "تکنیک های موثر برای روابط زوجین" را داریم تا آنها با به کار بردن آنها و ارزیابی شدن توسط مشاور، بتوانند با آگاهی کامل برای آینده زندگی خود تصمیم بگیرند.

 1- استفاده از آزمون های فرافکن

از آنجایی که اکثر تست های روانشناختی از جامعه آماری متفاوت از فرهنگ ما تهیه شده به همین دلیل جواب تست ها از اعتبار بالایی برخوردار نیست، یعنی نتایج آن با واقعیت شخصیت فرد مطابقت ندارد.در این میان آزمون های روانشناختی داریم که به صورت تستی نیست و پاسخ های آنها را افراد بر اساس جواب مطلوب جامعه نمی دهند در نتیجه این آزمونها به واقعیت درون فرد نزدیک تر است و متخصصین تحلیل این آزمون ها در زمان اندک می توانند اطلاعات ارزشمندی را در مورد فرد بدست آورند.

یکی از این آزمون های فرافکن آزمون جملات نیمه تمام است که در زمان اندک اطلاعات بسیار ارزشمندی در رابطه با ویژگی های شخصیتی، میزان درک صمیمیت و حتی آسیب های احتمالی که فرد ممکن است حتی از آن به طور دقیق آگاه نباشد مثل وسواس فکری یا بدبینی یا حتی تعمدی سعی در پناه کردن آن داشته باشد را مشخص می کند، در مرکز مشاوره افرا شما می توانید با یک آزمون فرافکن جملات نیمه تمام هم در مورد خود و هم در مورد طرف مقابلتان اطلاعات ارزشمندی بدست آورید و این اطلاعات می تواند به شما کمک کند تا مسیری که با فرد مقابلتان می خواهید بسازید را روشن تر ببینید.

2-شناسایی چرخه های ارتباطی معیوب

تعدادی از افرادی که برای مشاوره پیش از ازدواج مراجعه می کنند خواستار پیدا کردن معایب ارتباطی شان هستند مشاور در این مواقع الگوهای ارتباطی که آنها به طور ناخودآگاه برای زندگی خود انتخاب می کنند را برای آنها روشن می کنند.در واقع افرادی هستند که در مواجهه با مشکلات شیوه های دوری گزین را انتخاب می کنند مثلا وقتی استرسی می گیرند به گوشی موبایل پناه می برند، در مقابل افرادی نیز هستند که در مواجهه با چالش های زندگی، استرس آنها را بیش از حد اکتیو می کند و حالت چسبنده به موضوع  پیدا می کنند مثل افرادی که در مواقع چالش وسواس فکری پیدا می کنند و نمی توانند لحظه ای از آن رها شوند بنابراین طرف مقابل را از این همه صحبت یا درگیر بودن خسته می کنند،  این دو دسته افراد که به آنها زوج های مکمل گفته می شود زیاد جذب هم می شوند و چرخه ارتباطی دوری گزین –چسبنده را درست می کنند .

البته ما چرخه های معیوب دیگری مثل دوری گزین-دوری گزین و چسبنده-چسبنده نیز داریم افرادی که از این سه چرخه معیوب  در چالش ها و تعارضاتشان زیاد استفاده می کنند مشاورین به این افراد کمک می کنند تا این چرخه ها را بشناسند و با آموزش های مهارت حل مسئله در این چرخه های معیوب ارتباطی گیر نکنند.

3- استفاده از تکنیک های رویکرد هیجان مدار

یکی از رویکردهایی که در چند دهه اخیر توانسته کمک شایانی به زوج های آشفته داشته باشد رویکرد هیجان مدار است بویژه در فرهنگ ما که برای ارزشمند کردن تعقل نادیده گرفتن هیجان را توصیه زیاد می کنند! این رویکرد بسیار توانسته به زوج ها کمک کند تا رابطه شان را از سراشیبی که بدلیل عدم شناخت هیجاناتشان می افتد، نجات دهد. اهمیت توجه به هیجانات را با یک مثال توضیح می دهم اگر شما بخواهید منزلی در محله ای بخرید مسلما شما زمانی می توانید تصمیم درستی بگیرید که زوایای مختلف محله را بررسی کنید که یکی از راه های بررسی پرس وجو از بنگاه های محله است.

گرفتن اطلاعات هر چه کامل تر باشد به تبع تصمیمی که فرد می گیرد قاعدتا می تواند مناسب تر با زندگی او باشد، این مسئله در رابطه با روان نیز صدق می کند، اگر افراد اطلاعات بیشتر از هیجانات خود داشته باشند تصمیمی که می گیرند متناسب تر برای فرد می باشد، لزوما ما تصمیمات از پیش تعیین شده درست نداریم بلکه تصمیمات مناسب تر یا کمتر مناسب برای فرد داریم درنتیجه نگاه کردن به هیجانات به معنی به عمل در آوردن آن نیست، بلکه شناخت آنها و در نظر گرفتن آنها در موقع عاقلانه تصمیم گرفتن است؛ در واقع همین نکته بسیار مهم است که باعث شده از بین رویکرد های مختلف زوج درمانی، این رویکرد بیشترین تاثیر را در بهبود روابط زوج ها داشته باشد.
این رویکرد به افرادی که می خواهند تصمیم مهمی مثل ازدواج بگیرند، بسیار کمک کننده است چرا که به افراد آموزش می دهد تا با هیجانات عمیق خود آشنا شوند و همچنین ببینند آیا می توانند با فردی که چنین هیجاناتی دارد ارتباط طولانی مدت داشته باشند چرا که هیجانات مثل تفکر نیست که خیلی انعطاف پذیر باشد و مشاور به افراد کمک می کند با پتاسیل های روانی خود و طرف مقابل آشنا شوند و ببینند چقدر انعطاف در برابر هر آنچه که هست و نه هر آنچه که می خواهند در آینده باشند، کنار بیایند.

4- شناسایی طرحواره ها

شناخت زیربناهای فکری(طرحواره ها) کمک بزرگی به افراد می کند تا بتوانند برای زندگی خود تصمیمات مناسبتری با توجه به نوع تفکر و ظرفیت روانی خود بگیرند درواقع یکی از علت های نارضایتی افراد بعد از ازدواج تجربه زندگی مشترک به شکلی است که با آنچه قبل از ازدواج تصور می کردند بسیار فاصله دارد، متخصصین مشاور افرا کلینیک به کمک یکسری سوالات، طرحواره های ذهنی افراد را شناسایی می کنند و با آشنا کردن افراد با بخش های از وجودشان که در سایه هشیاری قرار دارد، سعی می کنند تصویر زندگی مشترکی که آنها برای خود متصور می شوند را به زندگی واقعی که احتمالا تجربه  خواهند کرد، نزدیک کنند.

مشاوره تلفنی پیش از ازدواج

میثم بازدید : 32 دوشنبه 25 اسفند 1399 نظرات (0)

باربری شهرستان و حمل بار بین شهری

باربری شهرستان و حمل بار بین شهری به انتقال بار از یک شهر به شهر دیگر اتلاق می شود. این ارسال بار دامنه فعالیت گسترده ای دارد . از اسباب و وسایل منزل و اداره گفته تا دستگاه های صنعتی و پزشکی. تعدادی از باربری های تهران و یا شهرستان های دیگر، فعالیت باربری بین شهری را دارند و می توانند با صدور بارنامه معتبر ، بارهای مشتریان را از نقطه مبدا به نقطه مقصد ارسال کنند.

 

خدمات باربری شهرستان و حمل بار بین شهری ایرانکس

باربری ایرانکس ارائه دهنده کلیه خدمات حمل بار و باربری شهرستان و حمل بار بین شهری است. این امر توسط انواع وانت نیسان ، انواع کامیونت حمل بار مسقف روباز و بغل باز شو ، کامیون تک و جفت ۱۰ چرخ انجام می پذیرد. ایرانکس در زمینه باربری شهرستان خدمات زیر را ارائه میدهد:

 

حمل اثاثیه منزل مبلمان و وسایل چوبی مانند میز ناهار خوری و کمد و بوفه

حمل لوازم اداری

حمل دستگاه های صنعتی و پزشکی

حمل مواد اولیه کارخانجات و تولیدی ها

پذیرش سرویس از کلیه شهرک های صنعتی حومه تهران

اعزام کارگر جهت بارگیری و تخلیه

حمل بار به شهرستان با انواع ماشین های مسقف و روباز

کلیه خودروهای روباز مجهز به چادر برزنت و نایلون جهت پوشش و امنیت بار هستند .

 

مدیریت زمان بارگیری و تخلیه توسط شرکت باربری و وانت بار بین شهری ایرانکس انجام می شود .

 

امکان تسویه حساب مبلغ بارنامه بصورت پسکرایه ( تسویه در مقصد زمان تخلیه ) نیز وجود دارد .

 

شرکت باربری بین شهری ایرانکس در انتخاب رانندگان خود به شدت حساس است و با اعزام رانندگان با تجربه و آشنا به جاده های سراسر ایران ، در امر مشتری نداری برای خود کسب اعتبار نموده است. چنانچه تجربه ای در زمینه انتخاب خودروی متناسب با وسایل و محموله مورد نظر خود ندارید می توانید ازطریق شماره تماس کارشناس تیم فروش باربری شهرستان ایرانکس مشاوره گرفته تا خودروی متناسب جهت بارگیری به شما پیشنهاد داده شود .

 

باربری تهران به شهرستان – حمل بار از تهران به شهرستان با قیمت عالی

 

باربری شهرستان شامل چه نوع کالاها و بارهایی می شود؟

در باربری شهرستان ، هرنوع بار و کالایی که به بار خشک معروف است و فساد در ان راهی ندارد ، توسط ماشین های باری قابل ارسال می با شد .

 

لوازم و اثاثیه منزل

اثاثیه شرکت ها و ادارات

حمل جیهزیه

کمد ، بوفه ، تخت ، مبل

انواع دستگاه های کوچک و بزرگ پزشکی

انواع دستگاه های صنعتی

انواع دستگاه ها و ماشین آلات کشاورزی

آهن آلات

لوازم و ابزارهای ساختمانی

مواد اولیه کارخانجات

مواد خام کشاورزی و دامداری

و …

 

https://iranexco.com/%D8%AA%D8%B9%D8%B1%D9%81%D9%87-%D8%AD%D9%85%D9%84-%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D8%B4%D9%87%D8%B1%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D9%8498-%D9%86%D8%B1%D8%AE-%DA%A9%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D9%87-%D8%A8%D8%A7/

میثم بازدید : 27 دوشنبه 11 اسفند 1399 نظرات (0)

مشاوره طلاق قسمتی از مشاوره ی روانشناسی و رفتار درمانی است که می تواند در مدیریت احساسات و رفع نگرانی های مربوط به دوره ی طلاق به شما کمک می کند. اکثر زوج ها برای کاهش استرس طلاق برای خود و فرزندانشان به مشاور طلاق مراجعه می نمایند. مشاور طلاق بینش و آگاهی لازم را برای تصمیم گیری در مورد ادامه ی زندگی و یا اتمام آن، به زوج ها می دهد. در صورت توافق طرفین برای ادامه ی زندگی، مشاور متخصص و کارآزموده، روش های گفتگوی سالم و صحیح جهت بهبود روابط و تکنیک هایی برای حل مشکلات را به زوج ها می آموزد. در صورت اصرار زوجین بر طلاق و نبودن هیچ راه حل دیگری بجز طلاق، مشاور آگاه به زوجین کمک می کند تا فرایند طلاق خود را به درستی طی کنند. 

 

مشاوره طلاق

 

ضرورت مشاوره قبل از طلاق

از آن جایی که امروزه تحمل زوجین برای ادامه ی زندگی مشترک و تحمل مشکلات آن بسیار پایین آمده و ریزبینی و جزئی نگری زوجین نسبت به یکدیگر بالاتر رفته است، طلاق امری عادی تلقی شده و آمار آن نیز همچنان رو به افزایش است. فقر و مشکلات مالی، مشکلات جنسی، نداشتن مهارت های درست ارتباطی و خیانت همسر از جمله دلایل طلاق می باشند. استفاده از مشاوره های قبل از ازدواج و بررسی مشکلات و ابعاد شخصیتی هر یک از زوجین می تواند نقش مهمی را در تصمیم گیری برای جدایی یا ادامه ی زندگی مشترک زوجین ایفا کند.  

 

اگر شما با همسر خود اختلافاتی حل نشدنی دارید که احساس می کنید طلاق تنها چاره ی کارتان است، می توانید از یک زوج درمان یا مشاور خانواده یا مشاور طلاق با تجربه کمک بگیرید. مشاور طلاق می تواند راهکارهایی را جهت رفع اختلافات زندگی زناشویی، مدیریت احساسات و تصمیم گیری درست و منطقی برای جدایی در اختیار شما قرار دهد. همچنین، به شما کمک می کند با پذیرش اشتباهات و اصلاح آن ها و تغییر رفتارهای غیر سازنده و مخرب زندگی زناشویی خود، به ایجاد رابطه ای سالم و جدید به جای انتخاب طلاق و پایان دادن به رابطه اقدام نمایید. مشاور طلاق به شما چشم انداز روشنی از زندگی بعد از طلاق و روش هایی برای رفع نگرانی ها و مقابله با مشکلات آن دوره می دهد.  

 

دریافت مشاوره و راهنمایی و کمک از افراد متخصص زمانی لازم و ضروری می باشد که شما:

 

احساس می کنید در ازدواجتان شکست خورده و به بن بست رسیده اید

دچار اختلال خواب، سوء تغذیه و سوء مصرف مواد شده اید

احساس افسردگی و ناامیدی نسبت به آینده دارید و طلاق مشغله ی ذهنی شما شده است 

در پی یافتن راهی برای حل مشکلات و اختلافات زناشویی خود هستید

عصبی و پرخاشگر شده و از آینده ی زندگی خود می ترسید

در حال گذراندن مراحل جدایی از همسر یا طلاق خود می باشید

به فکر آموزش مدیریت زندگی خود بعد از طلاق و چالش های آن هستید

 

https://afraclinic.com/

میثم بازدید : 29 دوشنبه 27 بهمن 1399 نظرات (0)

با توجه به اینکه آمار استفاده کنندگان اينترنت در ايران رو به افزايش است، اينترنت بستر مناسبی براي برقراري ارتباط و همچنين ارائه خدمات مي باشد. امروزه یکی از نیازهای اساسی هر واحد کاری، داشتن یک وب سایت حرفه ای می باشد زیرا به جرات می توان اظهار داشت که بهترین و سریع ترین راه برای معرفی محصولات و شرکت ها و فعالیت های آنان می باشد.

شما مي توانيد با توجه به هدفي که در ذهن خود داريد وب سايتي را طراحي کرده و جهت تحقق اهداف خود گامي متفاوت برداريد. داشتن یک سایت حرفه ای مي تواند باعث رونق کسب و کار هر شخص يا شرکتي شود. وب سايت ها نقش بسيار مهمي در جذب مشتري دارند. اینترنت یک بازار مجازی است که شما نیز با طراحی سایت حرفه ای سهمی در آن داشته باشید.

در دنیای امروز داشتن سایت به تنهایی کافی نیست، بلکه سایتی مناسب است که شما را به اهدافی که دنبال می کنید برساند. یک سایت خوب و مدرن باید از نظر سئو، گرافیک، تجربه کاربری، سادگی، معماری اطلاعات، نرخ تبدیل، مقیاس پذیری، امنیت، سرعت و... مناسب باشد.

ما در وب 24 چیزی فراتر از وب سایت برای شما طراحی میکنیم. قطعا در نظر گرفتن تمام این موارد به نحوی که بتواند تا حد ممکن استانداردهای روز دنیا را رعایت کند و همچنین اهداف سایت را برآورده سازد نیازمند تحلیل و بررسی کارشناسان مختلف حوزه دیجیتال مارکتینگ است.

خصوصیات یک سایت حرفه ای به صورت کلی از این قرار است:

  • در بالای نتایج موتور های جستجو نمایش داده شود.

  • سایت حرفه ای به سرعت در کامپیوتر بازدیدکننده به نمایش درمی آید.

  • جلوه های گرافیکی جذاب و قابل قبولی در طراحی هر سایت حرفه ای وجود دارد.

  • گشت و گذار (Navigation) در سایت به سهولت و سرعت انجام شود.

  • سایت حرفه ای در وضوح های مختلف صفحه نمایش، در مرورگرهای مختلف و ... به صورت صحیح نمایش داده می شود.

  • اکثر صفحات سایت در موتور های جستجو قابل دریافت می باشند.

  • سایت در ازاء ارائه خدمات به کاربر، کمترین مزاحمتها را برای بازدید کننده ایجاد کند. (مثل درخواست ثبت نام قبل از ارائه درخواست کاربر)

  • آدرس این سایت ها به راحتی قابل دسترس می باشد.

  •  

 
میثم بازدید : 30 دوشنبه 27 بهمن 1399 نظرات (0)

عوامل تاثیر گذار بر قیمت سعمک

چندین آیتم وجود دارد که وجود و یا عدم وجود و میزان سطح کیفی آنها باعث طبقه بندی سمعک ها در رده های مختلف می شود. این آیتم ها عبارتند از:

 

کیفیت گفتار: بسیاری از کاربران سمعک پس از دریافت سمعک از کیفیت صدای گفتاری راضی نیستند، البته درصد بسیار زیادی از این نارضایتی به دلیل آسیب بسیار زیاد عصب شنوایی است که در برخی از موارد امکان تصحیح آن وجود ندارد. اما در باقی موارد سمعک هایی که تمرکز بیشتری بر روی تقویت صدای گفتاری دارند و صداهای زمینه ای را کمتر تقویت می کنند، کیفیت گفتاری بهتری را ارائه می دهند.

کیفیت صدای کاربر: یکی از تکنولوژیهای بسیار برتر در سمعک ها، که اخیرا در سمعک های کمپانی زیمنس (سیگنیا) ارائه شده است، امکانی است که باعث می شود کاربر سمعک، صدای خود را طبیعی تر بشنود.

قابلیت ارتباط با تلفن و موبایل: سمعک ها بر اساس کیفیت صدای دریافتی توسط تلفن و موبایل متفاوت هستند و هرچه تکنولوژی آنها بالاتر باشد کیفیت صدای دریافتی از طریق تلفن نیز بهتر می شود.

قابلیت ارتباط با وسایل صوتی: یکی دیگر از مشکلات کاربران سمعک شنیدن واضح صدای تلویزیون و سایر وسایل صوتی و حتی شنیدن واضح تر صدای معلم در کلاس درس است، که هر چه تکنولوژی سمعک بالاتر باشد، امکان دسترسی به این امر سهل تر است.

قابلیت تنظیم از راه دور: یکی دیگر از امکاناتی که اخیرا در سمعک ها تعبیه شده است، امکان تنظیم سمعک از طریق اینترنت و از راه دور است که از طریق آن می توان مشکلات مربوط به رفت و آمد بسیاری از کاربران سمعک را حل کرد.

مدار کاهش وزوز: وزوز یکی از مشکلات همراه با کاهش شنوایی است. از این رو بسیاری از سمعک های پیشرفته دارای مدارات خاص کاهش وزوز هستند که می تواند در حل مشکل این بیماران بسیار کمک کننده باشد. قیمت سمعک برای وزوز گوش کمی بالاتر از سمعک هایی است که مدار کاهش وزوز گوش در سیستم پردازشی خود ندارند.

میثم بازدید : 31 یکشنبه 12 بهمن 1399 نظرات (0)

کلیدواژه : طراحی سایت

اهمیت طراحی سایت حرفه ای و سئو در موفقیت کسب و کارهای آنلاینموبناآذر ۲۸, ۱۳۹۶

شاید تا چند سال پیش هیچ کس به اهمیت طراحی سایت حرفه ای و سئو برای موفقیت یک کسب و کار اینترنتی فکر نمیکرد ولی با تغییرات الگوریتم های گوگل در چند سال اخیر و توجه به زیبایی طراحی و کاربرد پذیری سایتها, مدیران متوجه شدند که دیگر زمان به روز شدن و ایجاد تغییرات لازم در سایت ها رسیده است.

 

طراحی سایت حرفه ای باید بخش مهمی از استراتژی آنلاین تجارت شما باشد برای اینکه نوع حضور و هویت شما را نشان میدهد. همانطور که یک ویترین فروشگاه میتوان افرادی را که حتی قصد خرید ندارند به داخل فروشگاه بکشد, یک سایت حرفه ای هم میتواند کاربرانی را که بصورت گذری از کانال های مختتلف وارد سایت شده اند را به سمت مشتری شدن و خرید هدایت کند و این یعنی سود آوری برای مجموعه.

 

در ادامه میخوانید که چگونه طراحی سایت حرفه ای و سئو با هم تعامل دارند و استفاده از هر دو آنها در کنار هم چطور به پیشرفت یک مجموعه کمک میکند.

 

انتخاب دامنه مناسب :

 

مهم ترین بخش قبل از شروع طراحی سایت انتخاب نام دامنه مناسب است.اینکه پسوند دامنه ir باشد یا  com یا هر پسوند دیگری کاملا به نظر شخصی شما, منطقه جغرافیایی مخاطبین و نوع فعالیت شما بستگی دارد ولی همه حالت ها باید نکات زیر را برای خرید دامنه در نظر بگیرید  :

 

·        حداقل حروف ممکن را داشته باشد و بتوان به راحتی آن را به خاطر سپرد

 

·        معرف نام برند شما باشد و تا حد ممکن تشابه با دامنه از قبل ثبت شده نداشته باشد.

 

·        تا حد ممکن کلمه کلیدی اصلی مد نظرتان در دامنه استفاده شده باشد.

 

·        اگر تمرکز شما روی کشور خاصی است و مخاطب غیر آن ندارید از پسوند همان کشور استفاده کنید

 

·        پسوندهای مختلف یک دامنه را تست کنید که قبلا توسط برند مشابه شما ثبت نشده باشد.برای مثال شما site.com را ثبت کرده اید و برندی که خدمات مشابه شما را دارد site.ir را ثبت کرده است و کاربر چون آدرس سایت شما نمیداند ممکن است اشتباها به سایت رقیب شما برود و به این ترتیب تعدادی از کاربران خود را از دست بدهید.

 

برای جلوگیری از سوء استفاده از نام برند و ثبت دامنه های مشابه توسط رقبا پیشنهاد می شود تمامی پسوند های اصلی مشابه دامنه خود را ثبت کنید و همه آنها را روی سایت خود پارک کنید اگر دامنه شما .com است سعی کنید پسوند .ir همان دامنه را هم بخرید.

 

سرعت سایت :

 

بعد از اینکه دامنه مورد نظر خود را انتخاب کردید باید به سراغ سرویس دهنده مناسب برای میزبانی سایت تان باشید.این روزها هزاران شرکت سرویس دهنده داخلی و خارجی با قیمت های مختلف هاست میفروشند و از آنجا که هیچ نظارتی روی آنها نیست و مرجعی وجود ندارد که کیفت سرویس را در این شرکت ها طبقه بندی کند, واقعا انتخاب برای مشتریان سخت است و شرکت هایی هستند که بارها به دلیل کیفیت پایین خدمات مجبور شده اند سرویس دهنده هاست خود را تعویض کنند.

 

نکات مهم برای خرید هاست مناسب :

 

·        مهم ترین بخش یک هاست پشتیبانی آن است.تصور کنید در ساعات اوج ترافیک ناگهان سایت شما قطع شود و شرکت میزبانی هم هیچ روش دسترسی بجز تیکت نداشته باشد.در این موقع که هر ثانیه برای شما بسیار ارزشمند است یک پشتیبانی خوب که به سرعت به موضوع رسیدگی کند و سایت را به حالت عادی برگرداند واقعا نعمت است! پس قبل از خرید هاست حتما روشهای پشتیبانی آنها را بررسی کنید و قطعا دور شرکتی که بیش از ۲ ساعت شما را در انتظار پاسخ قرار میدهد را خط بکشید.

 

·        مکان سرور هم نکته بسیار مهمی است که باید به آن دقت کنید.اگر کاربران شما فقط ایرانی هستند پس هاست ایرانی از دیتاسنتر های داخلی بخرید که سرعت خوبی هم برای کاربران داخلی دارند ولی اگر کاربران شما عمومی و از همه جای دنیا هستند به هاست خارجی نیاز دارید.

 

·        پلن های مختلف در شرکت ها را بررسی کنید تا بفهمید چه امکاناتی در اختیار شما قرار میدهند و مجبور نشوید در آینده برای دریافت امکاناتی که به آن نیاز پیدا میکنید هزینه اضافی پرداخت کنید.

 

·        قیمت را فدای کیفیت نکنید.هیچ ارزانی بی دلیل نیست پس اصلا ارزش ندارد برای هزینه کمتر از شرکتی هاست بخرید و بعدها هزاران مشکل متفاوت را هر روز تجربه کنید.

 

یکی از روشهای پیدا کردن هاستینگ مناسب دقت کردن به سایتهایی است که آن شرکت وظیفه هاستینگ را بر عهده گرفته و طبیعی است هرچه سایتهای قدرتمند تری را  میزبانی کرده باشند, کیفیت و اعتبار بیشتری دارند.

 

برندها و شرکت های بزرگ که قصد دارند حضور قدرتمندی در فضای آنلاین داشته باشند معمولا در ابتدا از VPS و به مرور زمان و افزایش تعداد کاربران به سمت سرور اختصاصی حرکت میکنند.

 

طراحی واکنش گرا Responsive Design

 

حالا که نویت به طراحی حرفه ای سایت رسیده نباید واکنش گرا بودن قالب سایت را فراموش کرد.تعداد افرادی که از گوش های موبایل, تبلت و حتی تلویزیون هوشمند برای مشاهده سایتها استفاده میکنند هر روز بیشتر میشود تا جایی که در سال گذشته تعداد کاربران اینترنت موبایلی از کاربران دسکتاپ پیشی گرفت و این اعلام خطری بود که زمان آن رسیده همه برای موبایل آماده شوند.

 

گوگل هم در سال ۲۰۱۵ اعلام کرد که کم کم سایتهایی را که در گوشی های موبایل به خوبی نمایش داده نمیشوند را از نتایج خود حذف میکند و آن را    MOBILEGEDDONنامید و  حتی برای راحتی هرچه بیشتر کاربران موبایلی از فریم وورکی به نام AMP رونمایی کرد که مدیران  سایت با استفاده از آن میتوانستند نسخه ویژه موبایل سایت را داشته باشند که با سرعتی چندین برابر حالت عادی مطالب را به کاربر نمایش میداد.

 

سایت ریسپانسیو یا واکنش گرا به سایتی گفته میشود که در هر سایز صفحه نمایش موبایل و کامپیوتر به درستی نمایش داده میشود و کاربر نیازی به اسکرول به چپ و راست در آن نداشته باشد.

 

رابط کاربری :

 

یکی از مهم ترین عوامل طراحی سایت حرفه ای توجه به رابط کاربری یا User Interface سایت است. اولین چیزی که کاربر بعد از ورود به سایت با آن مواجه میشود نمای ظاهری آن است که اگر جذابیت لازم را داشته باشد میتواند انگیزه ماندن در سایت را به کاربر بدهد.

 

داشتن یک سایت زیبا و مدرن به نوعی حرفه ای بودن شما را هم به کاربر نشان میدهد و این باعث بهبود وضعیت نام برند شما در اینترنت میشود.

 

اما چه نکاتی باید در رابط کاربری طراحی سایت حرفه ای رعایت شود :

 

·        استفاده از رنگ سازمانی و هویت برند در نمای کلی سایت

 

·        استفاده از تصاویر با کیفیت مناسب و حجم کم

 

·        منوی اصلی کامل با لینک به مهم ترین صفحات که میدانید برای کاربر مهم است

 

·        منوی های پایینی و کناری برای صفحاتی با اولیوت کمتر

 

·        طراحی واکنش گرا قالب

 

·        استفاده از فونت با سایز مناسب که خوانایی لازم را داشته باشد و کاربر هنگام مطالعه مقالات احساس خستگی نکند

 

·        استفاده از رنگ های مناسب برای بخشهای مهم که میخواهید کاربر روی آن کلیک کند.

 

·        استفاده کم از تبلیغات و به حداقل رساندن نمایش تبلیغ در بخشهای مختلف سایت

 

در کنار موارد بالا که در ظاهر سایت برای کاربر قابل مشاهده است مواردی هم وجود دارد که باید در طراحی سایت حرفه ای بکار برده شود و مروبط به سئو و بهینه سازی سایت است از قبیل :

 

·        استفاده مناسب از تگ های H1 تا H6 برای نمایش تیتر ها و کلمات کلیدی مهم

 

·        قرار دادن کدهای اسکیما با توجه نوع محتوی سایت در سورس قالب

 

·        قرار دادن کدهای شبکه های اجتماعی

 

·        استفاده از برد کرامب Breadcrumb برای نمایش موقعیت فعلی کاربر

 

·        ایجاد نقشه سایت و معرفی آن به گوگل

 

·        ایجاد فایل robots.txt و قطع دسترسی های غیر ضروری برای خزنده های گوگل

 

·        قرار دادن تگ کنونیکال Canonical در صفحات سایت برای جلوگیری از محتوی تکراری

 

·        Nofollow کردن لینکهای خروجی سایت برای جلوگیری از جریمه شدن توسط گوگل

 

·        باز شدن تمامی لینکهای خروجی سایت در پنجره جدید برای جلوگیرری از خروج کاربر و کاهش نرخ پرش Bounce Rate

 

یکی از شرکت هایی که به خوبی این استاندارد ها را در طراحی سایت رعایت کرده وب ۲۴ است که  سال گذشته بطور کامل قالب سایت خود را بروز رسانی کرد و در نسخه جدید کلیه استانداردهای لازم را به کار برد.

 

https://www.mobna.com/tag/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA

میثم بازدید : 55 چهارشنبه 08 بهمن 1399 نظرات (0)

 

عروسک ولنتاین

با نزدیک شدن به روز ولنتاین بازار عروسک‌های خرسی و قرمز و گل‌های رز گلفروشی‌ها داغ است. ولنتاین یک جشن سالانه در سراسر دنیا است که به عنوان روز عشق و دوستی شناخته شده است. تمام افرادی که میخواهند عشق و محبت‌شان را به دوستان و عزیزان‌شان نشان دهند در این روز، با خرید هدیه یا پیام عاشقانه ولنتاین را به یکدیگر تبریک می‌گویند. اگر شما هم برای قدردانی و گرامیداشت روابط عاشقانه و دوستانه‌تان دنبال خرید هدیه هستید، هایپرباکس با کلکسیونی از کادو ولنتاین کمک‌تان خواهد کرد.

چرا عروسک ولنتاین بخریم؟

احتمالا شما هم با شنیدن کادو ولنتاین، یاد عروسک ولنتاین افتادید. عروسک‌های قرمز رنگی که برای دخترخانم‌های طرفدار کادو ولنتاین بسیار جذاب است. عروسک‌های ولنتاین، لطافت زیادی دارند که همراه با چهره و طراحی بامزه آن‌ها، انرژی مثبت فوق العاده‌ای به صاحب کادو می‌دهد.

بسیاری افراد، عروسک ولنتاین را نماد عشق و دوستی می‌دانند و معتقدند با دادن عروسک، از جمله آن خرس‌های کوچک و بامزه‌ای که به عنوان خرس ولنتاین شناخته شده است، علاقه و دوستی بین دو طرف بیشتر می‌شود. البته کادوهای دیگری همچون قلب تیر خورده یا گل رز و شکلات ولنتاین  و … نیز می‌توانید در بین کادوها انتخاب کنید، اما عروسک جایگاه ویژه خود را همچنان حفظ کرده است.

انواع عروسک ولنتاین برای کادو

برای انتخاب انواع عروسک، باید به نوع، رنگ عروسک و سلیقه صاحب کادو توجه کنید. در بین هدیه ولنتاین کلکسیونی از انواع کادو همچون کارت پستال، گل، خرس ولنتاین ، قلب،  و بسیاری از کادوهای دیگر را می‌توانید انتخاب کنید که حال و هوای روز ولنتاین را برای شما و طرف مقابل، جذاب و دلنشین کند و آن را تبدیل به یک خاطره به یادماندنی کند.

عروسک ولنتاین در بین کادوهای دیگر محبوبیت بیشتری دارد. به خصوص آن نوع عروسک‌هایی که با چشمان مظلوم و مهربان و لبخندی شیرین به شما خیره شدند و آماده هستند تا هر بار دل‌تان برای یار و رفیق‌تان تنگ شد، با دیدن عروسک، دلتنگی‌تان کمتر شود. از جمله انواع عروسک ولنتاین می‌توان موارد زیر را نام برد:

عروسک خرس ولنتاین

عروسک خرس پاپیون دار

عروسک خرس قلب دار

 

 

بهترین مدل های عروسک برای کادوی ولنتاین

برای خرید عروسک ولنتاین ، بهترین کادویی که می‌توانید انتخاب کنید، بر اساس سلیقه صاحب کادو و جنسیت او تعیین می‌شود. بهترین عروسک ولنتاین، عروسک‌های خرسی قرمز رنگ مخصوص ولنتاین است که می‌توان آن‌ها را به پسرها هم هدیه کرد. دخترها معمولا با دیدن عروسک‌های خرسی بزرگ مثل شاسخین به وجد می‌آیند و حس خوبی از بغل کردن آن پیدا می‌کنند.

قیمت عروسک ولنتاین

قیمت عروسک ولنتاین بسته به نوعی که انتخاب می‌کنید متفاوت است. مثلا یک عروسک همراه با ست ولنتاین است که بر اساس سلیقه‌تان آن را انتخاب کردید. عروسک‌های بزرگ پولیشی معمولا قیمت بالاتری نسبت به عروسک‌های کوچک دارند. با توجه به نوع، ابعاد، و جنس عروسک، همراه با اقلام همراه آن مثل قلب، گل، شکلات و … قیمت عروسک ولنتاین متفاوت است.

خرید عروسک ولنتاین از فروشگاه اینترنتی هایپرباکس

در صورتی که می‌خواهید زیباترین و بهترین عروسک‌ ولنتاین را با قیمت مناسب برای عزیزان‌تان گرفته و آن‌ها را خوشحال کنید، هایپر باکس کارتان را راحت کرده است. با چند کلیک می‌توانید وارد فروشگاه اینترنتی هایپرباکس شده و نوع عروسک موردنظرتان را انتخاب کنید. در عرض چند ثانیه در بین انواع عروسک، آن را انتخاب کرده و خریداری کنید و منتظر باشید تا سفارش‌تان درب محل تحویل داده شود. به این ترتیب یک خرید با کیفیت و ارزانی را تجربه می‌کنید که در وقت، انرژی و هزینه‌تان هم صرفه جویی می‌کند.

 

 با نزدیک شدن به روز ولنتاین بازار عروسک‌های خرسی و قرمز و گل‌های رز گلفروشی‌ها داغ است. ولنتاین یک جشن سالانه در سراسر دنیا است که به عنوان روز عشق و دوستی شناخته شده است. تمام افرادی که میخواهند عشق و محبت‌شان را به دوستان و عزیزان‌شان نشان دهند در این روز، با خرید هدیه یا پیام عاشقانه ولنتاین را به یکدیگر تبریک می‌گویند. اگر شما هم برای قدردانی و گرامیداشت روابط عاشقانه و دوستانه‌تان دنبال خرید هدیه هستید، هایپرباکس با کلکسیونی از کادو ولنتاین کمک‌تان خواهد کرد.

میثم بازدید : 50 چهارشنبه 08 بهمن 1399 نظرات (0)

سئو - بهینه سازی سایت و ارتقا سایت سه ترجمه مختلف عبارت SEO (اس ای او) هستند که مخفف Search Engine Optimization می باشد. در زبان فارسی ترجمه های متفاوتی برای یک عبارت انگلیسی وجود دارد و پس از مدتی هر کدام از آنها معانی متفاوتی پیدا می کنند و اصل موضوع فراموش می شود! هدف من شناساندن تکنیکهای صحیح و اصولی سئو و بهینه سازی سایت به مدیران سایت هاست. سئو برای من تنها یک علاقه و تخصص نیست، بلکه من با سئو زندگی میکنم. در دیدگاهی که من دارم سئو صرفا یک تکنیک برای بهبود رتبه سایت شما در گوگل نیست، بلکه سئو فرآیندی است که تمام جوانب مرتبط با یک پایگاه اینترنتی را در بر می گیرد.

 

پویایی تکنیکهای سئو و حس رقابتی که در آن وجود دارد جذابیت بسیار زیادی برای من دارد، سئو یک مسابقه است میان من، رقبایی که دارم و گوگل! میل به پیروزی در وجود هر انسانی وجود دارد و من از برنده شدن در سئو سایت لذت می برم. در سایت رضا شیرازی قصد دارم تا شما را با جوانب مختلف سئو آشنا کنم و جدیدترین اتفاقات آن را به شما اطلاع دهم.

 

سئو همه چیز نیست، هرگز نباید مخاطب را فدای سئو کرد، موفقیت یک سایت اینترنتی با سئو تضمین نخواهد شد و به عوامل مختلفی مثل بهینه سازی نرخ تبدیل، سرعت سایت، گرافیک سایت، تولید محتوا بر اساس نیازهای مخاطب، معماری اطلاعات، اعتمادسازی، برندینگ، برقراری ارتباط از طریق ابزارهای مختلف مانند ایمیل و شبکه های اجتماعی و.. مربوط است.یک متخصص سئو سنتی صرفا به ایجاد لینک و فعالیتهای بیهوده مثل تکرار کلمات کلیدی - keyword stuffing - در سایت خود می پردازد، اما یک متخصص نوین سئو به مخاطب خود فکر می کند و سعی می کند از تمام ابزارهای موجود در زمینه بازاریابی اینترنتی برای بهبود وضعیت سایت خود استفاده کند.

https://yun.ir/3i6wj3

سایت رضا شیرازی مفرد - سئو سایت

 

سئو علمی است که تمام افرادی که درگیر یک کسب و کار آنلاین هستند باید با آن آشنا باشند و بتوانند از آن برای بهبود وضعیت کسب و کار خود استفاده کنند. کلیه آموزش ها و خدمات بهینه سازی سایت و سئو که در ما ارائه می دهیم و در این سایت مطرح می شوند بر اساس روش های پاک و صحیح هستند و به اصطلاح سئو سفید محسوب می شوند.

 

هدف من از راه اندازی این سایت آموزش سئو و بهینه سازی سایت به مدیران سایت های مختلف و افزایش فرهنگ وب در ایران هست. امیدوارم که مطالب سایت برای شما مفید واقع شود و خوشحال خواهم شد که نظرات خود را با من در میان بگذارید.

 

اهمیت سئو: چرا سئو سایت مهم است؟

سئو سایت به این دلیل اهمیت دارد که نه تنها می تواند بازدید قابل توجهی را به سمت وب سایت شما هدایت کند، بلکه بازدیدی را به سمت شما هدایت می کند که کاملا هدفمند است و بیشترین نرخ تبدیل بازدیدکننده به خریدار را دارد. در دنیای امروز، رفتار خریداران تغییر کرده است و قبل از خرید کالا در اینترنت به دنبال آن جستجو می کنند و به همین دلیل هدایت چنین افرادی به سمت سایت شما می تواند باعث افزایش فروش وب سایت شود و سئو مهمترین روش برای افزایش ترافیک هدفمند سایت و افزایش فروش است.

 

در سئو اهداف مختلفی وجود دارد به عنوان مثال سایت های خبری به دنبال افزایش بازدید و سایت های فروشگاهی و صنعتی به دنبال افزایش فروش هستند. به همین دلیل تحلیل مخاطب و برنامه ریزی برای آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

میثم بازدید : 118 دوشنبه 06 بهمن 1399 نظرات (0)

از گل مصنوعی  به طور گسترده ای در دکوراسیون منزل استفاده می شود. ممکن است از آنها به عنوان هدیه استفاده کنید. آنها همچنین یکی از بهترین موارد برای بهبود طراحی داخلی هستند.

هنگام خرید گل مصنوعی ، با توجه به سایر وسایل تزئینی اتاق ، بهترین تطابق گل را با سبک خانه خود انتخاب کنید.

دلایل زیادی وجود دارد که مردم ترجیح می دهند گل مصنوعی بخرند:

گلهای مصنوعی هیچ واکنش آلرژیک ایجاد نمی کنند.
گلهای مصنوعی برخلاف گلهای طبیعی پژمرده نمی شوند ، بنابراین برای همیشه ماندگار هستند.
از آنجا که گیاهان طبیعی به نور و همچنین دمای متوسط ​​نیاز دارند ، بیشتر مردم مکان مناسبی برای نگهداری گیاهان طبیعی ندارند.
همانطور که می دانید آبیاری گلها یک کار زمانبر است ، با خرید گلهای مصنوعی نیازی به آبیاری آنها ندارید.
قبل از خرید گل ، مکانی را که می خواهید گل را روی آن قرار دهید در نظر بگیرید. به عنوان مثال ، اگر می خواهید آنها را روی میز ناهار خوری قرار دهید ، گلدان های کوچک حاوی گلهای مصنوعی کوچک را انتخاب کنید.

عمده فروشی تامین کننده گل های مصنوعی

ما یکی از بزرگترین گلهای مصنوعی عمده فروشی در دبی هستیم. اگر خرده فروش هستید ، گل های مصنوعی را از معتبرترین تامین کننده خریداری کنید. گلهای مصنوعی عمده فروشی زیادی در دبی وجود دارد اما تنوع محصولات ما را منحصر به فرد می کند.

بهترین انتخاب گلهای مصنوعی ارزان
ارزان بودن به معنای بی کیفیت بودن نیست. فروشنده خرده فروشی می تواند گل مصنوعی را با توجه به بودجه خود سفارش دهد. ما گل مصنوعی را به صورت عمده در رنگ ها ، اشکال ، اندازه های مختلف و غیره عرضه می کنیم. فروشندگان خرده فروشی ممکن است قیمت گل مصنوعی را پیدا کنند که پاسخگوی نیاز آنها باشد.

خرید گل مصنوعی بصورت آنلاین با بهترین قیمت در دبی
شما ممکن است بهترین قیمت گل مصنوعی رقابتی را در بازرگانی آرامیس پیدا کنید ، زیرا ما گل مصنوعی را مستقیماً از چین وارد می کنیم. ما بهترین محصولات ساخته شده از مواد اولیه با کیفیت بالا را می فروشیم. کاملا طبیعی به نظر می رسند.

سفارش آنلاین گلهای مصنوعی

خرید آنلاین گل مصنوعی باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما می شود. ما سفارش شما را در هر مکانی که بخواهید ، حتی خارج از دبی تحویل خواهیم داد. همین حالا سفارش دهید و نمای مکان خود را پر رنگتر کنید.

 

https://aramistrading.ae/product-category/artificial-flowers/

میثم بازدید : 29 یکشنبه 05 بهمن 1399 نظرات (0)

مشاوره کودک ؛ متخصصی است که در زمینه اختلالات کودک فعالیت می کند و حال این فعالیت می تواند به روش های مختلفی انجام شود.

مشاوره کودک حضوری

در مشاوره کودک به روش حضوری والدین می توانند مشکلات خود را در این خصوص با مشاور در میان گذاشته و طی جلساتی که روانشناس برای کودک گذاشته ؛ این مشکلات با کودکان به روش هایی که در نظر گرفته شده درمان شود.

مشاوره کودک تلفنی

در مشاوره کودک به روش تلفنی به دلیل اینکه والدین از مشغله های زیادی برخوردار هستند می توان مشکلات با کودکان به این صورت در میان گذاشته شود, تا بتوان راه حل هایی که با والدین در میان گذاشته می شود به این روش سریع تر برطرف شود.

مشاوره آنلاین کودک

در مشاوره کودک به روش آنلاین همانند روش حضوری , مشاور ارتباط فرزند با والدین را مشاهده می کند و در صورت محدودیت رفت و آمد این روش نیز به شما در این راه کمک می کند.

ویژگی های یک مشاور کودک خوب چیست

در ادامه به بیان ویژگی های یک مشاور کودک متخصص می پردازیم:

ویژگی های یک مشاور کودک خوب چیست

  1. آگاهی و دانش کافی از مراحل رشد کودک، نگرانی ها، ترس ها، و مشکلات احتمالی که ممکن است در هر سنی برای کودک پیش بیاید.
  2. گذراندن دوره های آموزشی تخصصی کار با کودک و اطلاع از رویکردهای جدید مطرح شده در این زمینه
  3. داشتن اشتیاق و علاقه ی فراوان به کار با کودک و مراقبت و درمان او
  4. داشتن ارتباط منظم با والدین کودک و پاسخگویی به سوالات آن ها در مورد کودک خارج از جلسات مشاوره
  5. برقراری ارتباط با سایر افرادی که اکثر اوقات با کودک هستند
  6. داشتن یک رابطه ی خوب و صمیمی با والدین که در نتیجه ی آن، کودک احساس امنیت کرده و مشکلش را آشکار نماید.
  7. امانت داری و رازداری مشاور و جلب اعتماد کودک و خانواده ی او جهت بهبودی حال کودک
  8. صبوری و همدلی مشاور با کودک
  9. شنونده ی فعال و خوب بودن مشاور

عوامل تاثیرگذار در تربیت فرزند

در ادامه به بیان عواملی که بیشترین تاثیر را در تربیت فرزندان دارند، می پردازیم.

  1. رفتار والدین: کودک از والدین تقلید می کند.
  2. بهداشت و ایمنی عاطفی: داشتن ارتباط نزدیک و صمیمی والدین با کودک
  3. محیط آرام: کودک در محیط آرام احساس امنیت کرده و می تواند احساسات خود را بدون ترس و واهمه تجربه و به راحتی بیان کند و در زمان لازم آن را کنترل نماید.
  4. درک متقابل: احترام به والدین و پیروی از آن ها لازم بوده و کودک نیز باید توسط والدین درک و به درستی و با منطق و عاقلانه هدایت شود.
  5. مشغله ی کاری والدین: مشغله های فکری و کاری والدین باعث کمتر شدن زمان بودن در کنار کودک شده و والدین کم حوصله تر شده و کنترل خود را زودتر از دست می دهند.

اهداف مشاوره کودک

هدف از مشاوره ی کودک کمک به او برای کنار آمدن و غلبه بر عواطف و احساساتش است تا بتواند یک زندگی آرام، سالم و بدون ترس، اضطراب و آسیب های روحی دیگر در پیش رو داشته باشد.وظیفه ی مشاور تجزیه و تحلیل مشکل کودک به شکلی قابل درک می باشد. مشاور کودک می تواند از عملکرد درونی رشد کودک که در ۷ مرحله از زمان تولد تا پایان نوجوانی او اتفاق می افتد، آگاه شده و با ایجاد حس اطمینان و اعتماد نسبت به روش های درمان در کودک با او ارتباط برقرار کرده و مشکلات روحی و روانی او را حل کند.

    اهداف پایه: مهارت های اولیه ای که لازم است کودک با توجه به سن، محیط زندگی، تاریخچه ی زندگی و عوامل ارثی خود داشته باشد.
    اهداف والدین: این اهداف بر اساس رفتار و مشکل فعلی کودک و ارتباط آن با برنامه ریزی های کاری والدین تعیین می شوند.
    اهداف مشاور: بر اساس ارزیابی کودک و آزمون های گرفته شده از او توسط مشاور تعیین می شوند.
    اهداف کودک: با گذشت زمان و در طی جلسات درمان مشخص می شوند.

نتیجه گیری

روانشناسی کودک مطالعه ی فرایندهای روانشناختی کودکان از زمان تولد تا پایان نوجوانی آن هاست.رویدادهای دوران کودکی می توانند اثرات عمیق و ماندگاری بر روح، روان، رفتار، شخصیت و زندگی آینده ی کودک داشته باشند.مشاور کودک در کلینیک روانشناسی افرا با استفاده از بازی درمانی، نمایش درمانی، قصه درمانی، دارو درمانی در مواقع وجود اختلال، توانمند سازی و آموزش مهارت ها به کودک و همچنین، آموزش والدین درباره ی مشکل و ارائه ی راهکارهای لازم به آنها، باعث ایجاد آرامش و گرم تر شدن کانون خانواده می شوند.مشاور روانشناسی کودک امری تخصصی، حساس، و ضروری بوده که متضمن سلامت روحی و روانی فرزند بوده و اگر به موقع و توسط متخصص مشاوره ی کودک انجام شود، باعث پیشگیری از وقوع مشکلات آتی و آسیب های فردی، خانوادگی، و اجتماعی کودک می شود.


منبع

میثم بازدید : 54 سه شنبه 30 دی 1399 نظرات (0)
یکی از عواملی که در انتخاب ما هنگام خرید گوشی موبایل نقش به‌سزایی دارد، میزان ظرفیت باتری آن است. هرچه باتری موبایل ظرفیت بیشتری داشته باشد تمایل ما برای خرید آن بیشتر است (و البته قیمت بیشتری هم دارد). اما با این حال یکی از مشکلات اساسی اکثر کاربران گوشی‌های هوشمند، خالی شدن شارژ موبایل است. در این مطلب به بررسی این مساله و پاسخ به این سوال که چرا موبایل شارژ خالی می‌کند می‌پردازیم.

دلایل خالی شدن شارژ موبایل



میزان روشنایی صفحه نمایش


شاید مهم‌ترین دلیل خالی شدن سریع شارژ موبایل، زیاد بودن روشنایی صفحه نمایش آن باشد. اغلب وقتی که می‌خواهیم یک گوشی موبایل بخریم به کیفیت صفحه نمایش آن توجه زیادی می‌کنیم. درست است که گوشی‌های موبایل بهترین کیفیت تصویری‌‌شان را در بالاترین روشنایی ممکن صفحه نمایش ارائه می‌دهند، اما باید به این نکته نیز توجه داشت که هرچه روشنایی صفحه نمایش بیشتر باشد، شارژ موبایل زودتر خالی می‌شود.

اجرای برنامه ها


بعضی از برنامه‌ها یا اپلیکیشن‌های موبایل میزان شارژ بیشتری نسبت به سایر برنامه‌ها مصرف می‌کنند (برنامه‌هایی مانند فیسبوک، گوگل سرویس و ...). به این برنامه‌ها به اصطلاح برنامه‌های باتری خور نیز می‌گویند. طبیعی است که هرچه بیشتر از این برنامه‌ها استفاده کنید، شارژ موبایلتان سریع‌تر خالی می‌شود. برای شناسایی این برنامه‌ها می‌توانید به تنظیمات موبایل، قسمت باتری مراجعه کنید.

اینترنت همراه


یکی از عوامل مهم خالی شدن زودتر شارژ موبایل، روشن بودن دائمی اینترنت همراه گوشی موبایل است. کافی است یک بار این را امتحان کنید و اینترنت همراه گوشی موبایل خود را مدتی خاموش کنید و میزان مصرف باتری را با زمانی که اینترنت همراه روشن است مقایسه کنید تا ببینید که روشن بودن اینترنت همراه چه تاثیری بر خالی شدن شارژ موبایل دارد. البته این درست است که یکی از واجب‌ترین امکانات هر گوشی موبایلی داشتن اینترنت همراه است، اما برای جلوگیری از خالی شدن سریع شارژ موبایل می‌توانید هر موقع که به اینترنت همراه گوشیتان نیازی نداشتید آن را خاموش کنید. یک راه دیگر استفاده از شبکه 3G به جای شبکه 4G در هنگامی که فقط به شبکه 3G دسترسی دارید است. باید توجه داشته باشید که شارژ موبایل در حالت 4G بیشتر از 3G و 2G مصرف می‌شود. یکی دیگر از راه‌ها استفاده از شبکه وای فای به جای اینترنت همراه است. هنگامی که از شبکه وای فای استفاده می‌کنید، شارژ کمتری نسبت به زمانی که از اینترنت همراه استفاده می‌کنید مصرف می‌شود.

اجرای بازی


بازی‌‌های موبایل از جمله برنامه‌ها یا اپ‌هایی هستند که بیشترین میزان مصرف شارژ را دارند. با اینکه یکی از جذابیت‌های گوشی‌های هوشمند وجود بازی‌های فراوان در دسته‌بندی‌های مختلف برای آن‌هاست، باید این مساله را نیز در نظر داشته باشیم که اجرای زیاد بازی‌ها به خالی شدن سریع‌تر شارژ موبایل ختم می‌شوند.

به روز رسانی ها


یکی از به روز رسانی‌های واجب گوشی‌های هوشمند، به روز رسانی سیستم عامل است. اما روشن بودن به روز رسانی سیستم عامل خودکار موجب خالی شدن سریع‌تر باتری می‌شود. یکی دیگر از به روز رسانی‌ها، به روز رسانی اپلیکیشن یا برنامه‌ها از مارکت‌هایی مانند گوگل پلی است. اگر به روز رسانی خودکار گوگل پلی روشن باشد باتری بیشتری نیز مصرف می‌شود. پس بهترین کار این است که این به روز رسانی‌های خودکار را متوقف کنید و خودتان برای بررسی به روز بودن سیستم عامل و اپلیکیشن‌ها اقدام کنید.

نبستن برنامه ها


بسیاری از مواقع پیش می‌آید که برنامه‌ها یا اپلیکیشن‌های متعددی را در گوشی موبایل خود باز می‌کنیم و بدون اینکه آن‌ها را ببندیم به سراغ اپلیکیشن بعدی می‌رویم. این امر نیز موجب زودتر خالی شدن شارژ موبایل می‌شود و برای جلوگیری از آن بهتر است بعد از اینکه کارمان با هر برنامه‌ای تمام شد، آن را به طور کامل ببندیم.

همگام سازی خودکار


سینک کردن خودکار یا همگام سازی خودکار ایمیل‌ها و شبکه‌های اجتماعی و تلگرام و ... نیاز به پردازش زیادی توسط گوشی موبایل دارد و از این رو میزان شارژ زیادی نیز مصرف می‌کند. در بعضی مواقع می‌توانید این همگام سازی‌ها را غیر فعال کنید، اما در مواردی که فعال بودن همگام سازی برایتان واجب است (مانند همگام سازی تلگرام) می‌توانید با بستن برنامه (در این مثال، با بستن تلگرام) هنگامی که به آن نیازی ندارید و اینترنت موبایل خاموش است، به طولانی‌تر شدن مدت تخلیه شارژ موبایل کمک کنید. منبع : آموزش تعمیرات موبایل ایران تعمیرات
 
میثم بازدید : 34 دوشنبه 29 دی 1399 نظرات (0)
وشته شده توسط : طب

 

یکی از مهم ترین و حیاتی ترین وسیله های یک خانه ، اجاق گاز می باشد. 90 درصد پخت و پز در آشپزخانه به وسیله آن صورت می گیرد. اجاق گاز ها در دو نوع مبله و رومیزی تولید می شوند که در این بخش ما انواع اجاق گاز رومیزی را ارائه کرده ایم و به توضیح در ارتباط با آن ها می پردازیم.  گاز های صفحه ای (توکار) به دو صورت گازی و برقی تولید می شوند.البته قیمت مدل برقی نسبت به گازی بالاتر است.

معرفی انواع اجاق گازهای رومیزی
گاز های رومیزی از نظر شکل و ظاهر به سه دسته کلی استیل ، شیشه ای و شیشه – استیل تقسیم می شوند. البته نوع شیشه – استیل در بخش شیشه ای هم قرار داده می شود.

اجاق گاز رومیزی شیشه ای
این نوع اجاق گاز های رومیزی بیشتر برای افرادی توصیه می شود که در کنار شیکی و زیبایی آن ، می بایست به نظافت آن توجه نمایند. چرا که خیلی بیشتر از گاز های استیل چربی را نشان می دهند. علاوه بر این حتما می بایست از برند معتبر استفاده کنند ، چرا که سردی و گرمی صفحه باعث شکستگی آن نشود. برخی از گاز های صفحه ای شیشه ای امروزه با قیمت بالاتر و به صورت سرامیکی تولید می گردند.

گاز صفحه ای (توکار) استیل
این اجاق گاز های صفحه ای بیشتر فروش را به خود اختصاص می دهند. صفحه استیل در همه جا و همیشه کاربرد خاص خود را دارد و به نوعی همیشگی می باشد.

 

اجاق گاز توکار شیشه – استیل
این گاز های صفحه ای به نوعی ترکیب شیشه و استیل هستند که ظاهری مدرن دارند و زیبایی دو چندانی را برای آشپزخانه به ارمغان می آورند.

ویژگی های انواع اجاق گاز صفحه ای
اجاق گاز رومیزی شیشه ای: زیبایی
اجاق گاز رومیزی استیل: نظافت و نگهداری آسان
اجاق گاز رومیزی شیشه – استیل: مدرن بودن
حدود قیمت اجاق گاز صفحه ای لمسی در سیتی سازه
نوعی از اجاق گاز های رومیزی به صورت بدون ولوم و لمسی می باشند. انواع اجاق گازهای رومیزی لمسی به صورت گازی و برقی در بازار موجودند. برخی از آن ها هم فقط در قسمت تایمر ، لمسی هستند. ویژگی اجاق گاز های توکار لمسی راحتی کار با آن ها و مقاومت بالا در برابر حرارت است که سبب شده تا تقریبا قیمتی معادل 2 تا 3 برابر اجاق گاز های معمولی ولوم دار پیدا کنند.

بیشترین استفاده از صفحه لمسی در اجاق گاز های برقی است که همان طور که بالاتر اشاره گردید ، قیمت اجاق گاز صفحه ای برقی بالا می باشد.

خرید گاز رومیزی (توکار)
ما در وب سایت سیتی سازه جدید ترین اجاق گاز های رومیزی را برای شما موجود می نماییم . تا در زمان انتخاب اجاق گاز توکار بتوانید همزمان با تولید روز انتخاب نمایید. سیتی سازه مرکز فروش گاز رومیزی در تهران و شهرستان ها می باشد.

 

http://www.forum.firooz.com/viewtopic.php?f=134&t=11765

http://irforum.madmoo.com/showthread.php?t=28840&p=617598#post617598

https://www.kelidestan.com/forum/showthread.php?tid=17653

http://forum.kishtech.ir/showthread.php?tid=48043

http://www.piping24.ir/forum/viewtopic.php?f=9&t=787&p=1318#p1318

http://forum.saze20.ir/showthread.php?tid=7560

http://irsapro.ir/showthread.php?23683-%D8%B4%DB%8C%D8%B1%D8%A2%D9%84%D8%A7%D8%AA-kwc-%D8%B3%D9%88%DB%8C%DB%8C%D8%B3&p=26568#post26568

http://rankedgaming.ir/showthread.php?82776-%D8%B4%DB%8C%D8%B1%D8%A2%D9%84%D8%A7%D8%AA-kwc&p=173086#post173086

http://forum.pkimed.com/showthread.php?tid=8170

http://xperian.ir/forum/thread31154.html#post344498

http://forum.teamspeakiran.ir/%D9%85%D8%AA%D9%81%D8%B1%D9%82%D9%87/53466-%D9%81%D8%B1-%D8%B3%DB%8C%D9%85%D8%B1-%D8%AA%D9%88%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D8%B1%D9%82%DB%8C.html#post63079

http://forum.saze20.ir/showthread.php?tid=7566

میثم بازدید : 28 یکشنبه 30 آذر 1399 نظرات (0)

مراحل راه اندازی کسب و کار اینترنتی

سوالی که بسیاری از ما از ما می پرسند این است که کجا می توانم یک تجارت اینترنتی راه اندازی کنم؟ همانطور که در ابتدای این مقاله اشاره کردیم ، این اثر نیز مانند هر اثر دیگری اصول و مراحل خاص خود را دارد. با دانستن این مراحل می توان تصمیمات بهتری گرفت. در این بخش با 6 مرحله برای شروع یک کسب و کار اینترنتی آشنا خواهیم شد. حالا یک قلم و کاغذ بیاورید و تمام مراحل را بنویسید تا جلوی چشمان شما باشد.

مرحله №1 - پیدا کردن هدف خود قبل از شروع کار ، خود را بشناسید
فرض کنید شما یک فرد ریسک پذیر و فردی خلاق هستید و می خواهید هر روز به عنوان یک حسابدار در یک شرکت کار کنید. یا مثلاً به هنر علاقه مند باشید و اکنون در یک شرکت فنی کار کنید. چه اتفاقی خواهد افتاد؟ احتمالاً بعد از مدتی خسته و بی انگیزه خواهید شد.

 

بیایید در اولین قدم با خود صادق باشیم و ببینیم آنچه که می خواهیم شروع کنیم همان چیزی است که همیشه می خواستیم. منظورم این است که ما فقط به دنبال کسب درآمد نیستیم. بیایید سعی کنیم کاری متناسب با روحیه و علایق شخصی ما شروع کنیم. انگیزه ما حرکت به جلو است. اگر به کاری که انجام می دهیم علاقه ای نداریم ، ممکن است بعد از مدتی با وجود درآمد خوب ، قلب و ذهن کار نداشته باشیم.

 

بنابراین بهتر است قبل از شروع کار علایق و سلیقه شخصی خود را ارزیابی کنید و پس از شناختن از یکدیگر تصمیم بگیرید که در کدام زمینه کار بهتر است. ایجاد یک صفحه هنری یا فروشگاه آنلاین با یک محصول یا وبلاگ کاملا متفاوت؟ قبل از شروع خود را بشناسید

 

اگر هنوز در مورد مشاغل خود تصمیم نگرفته اید ، پیشنهاد می کنم سوالات زیر را از خود بپرسید تا نتایج بهتری کسب کنید:

چه مهارتهایی دارم؟
چه چیزی باعث شور و اشتیاق من می شود؟
من در چه رشته ای تخصص دارم؟
چقدر حاضر هستم خرج کنم؟ (با توجه به اینکه شرکت های زیادی شکست می خورند)
چه مقدار سرمایه لازم دارم؟
سبک زندگی من چیست؟
اولویت ها و ارزش های من در زندگی چیست؟
آیا من اصلاً آماده شروع کار جدید هستم؟
نکته: هنگام پاسخگویی به س honestالات با خود صادق باشید!

ریچارد برانسون: "من هرگز برای ثروتمند شدن شغلی شروع نمی کنم. "زیرا می دانم که اگر آنچه را دوست دارم انجام دهم ، ثروت حاصل خواهد شد."

مرحله №2 - تجارت اینترنتی خود را شروع کنید
اگر مشاغل شخصی خود را دارید و می خواهید آن را بصورت آنلاین گسترش دهید ، نه ؛ می توانید مرحله بعدی (مرحله سوم) را وارد کنید. اما اگر هنوز ایده ای برای راه اندازی مشاغل آنلاین ندارید ، به این بخش بسیار توجه کنید.

ایدهها از کجا نشات میگیرند؟

ما با ایده ها و الهامات مختلفی احاطه شده ایم که می توانند زندگی ما را متحول کنند. اما متأسفانه بیشتر ما آنها را نمی بینیم. بهترین ایده ها از نیازهای ساده ما ناشی می شود. شما می پرسید چگونه؟ بگذارید با یک داستان کوتاه توضیح دهم.

همه ما فروشگاه اینترنتی دیجی کالا را می شناسیم و ممکن است بارها از آن خرید کرده ایم. اما ایده چنین فروشگاهی از کجا آمده است؟

داستان شکل گیری دیجی کالا در سال 1383 با دو برادر به نام های سعید و حمید محمدی آغاز شد. این دو برادر علاقه زیادی به عکاسی داشتند. بنابراین آنها تصمیم گرفتند یک دوربین دیجیتال خریداری کنند. آنها در این زمینه به اطلاعات نیاز داشتند. بنابراین آنها به دنبال منابع و سایت های فارسی بودند. اما پس از اینکه از یافتن محتوای فارسی خوب در این زمینه کاملا ناامید شدند ، به سایت های معتبر خارجی رفتند. به این ترتیب آنها توانستند دوربین مورد نظر خود را انتخاب کنند. اکنون تنها کاری که آنها باید انجام می دادند این بود که به خیابان جمهوری رفته و شخصاً این دوربین را خریداری کنند.

آنها دوربین را خریداری کردند. اما بعد از مدتی ، آنها متوجه موضوع ناخوشایندی شدند ... دوربینی که خریداری کردند با مشکل روبرو شد و تصاویر ضبط شده با نمونه عکس هایی که در اینترنت دیده بودند تفاوت داشت. سرانجام ، پس از یادگیری ، متوجه شدند که مشکل از لنز دوربین است. لنز دوربین دست دوم بود و تعمیر شد!

اینجا بود که ایده ساخت یک فروشگاه اینترنتی معتمد با اطلاعات دقیق و کاربردی به ذهنشان خطور کرد.

بنابراین نتیجه می گیریم: برخلاف تصور عمومی ، ایده های تجاری از ذهن نوابغ بیرون نمی آید بلکه از توجه آنها به مشکلات زندگی ناشی می شود. به عبارت دیگر ، ما باید به دنبال مشکلاتی بگردیم تا بتوانیم زندگی مردم را بهبود بخشیم و آنها را وادار به پرداخت هزینه های ما کنیم.

پیشنهاد می کنیم "25 ایده ناب برای کسب درآمد با سرمایه کم" و "راه های طلایی کسب درآمد آنلاین" را مطالعه کنید. شاید در این مقاله به فکر راه اندازی یک تجارت افتاده باشید. توجه به محیط اطراف خود را فراموش نکنید! ممکن است ایده هایی به ذهن شما رسیده باشد و ببینید چگونه آنها را دور ریخته اید ، واقعاً سرگرم کننده است.

 https://bit.ly/3pcTk1I
 
میثم بازدید : 37 یکشنبه 16 شهریور 1399 نظرات (0)

1- به محرکهایی که شما را وادار می کنند دست بزنید.

بفهمید چه چیزی شما را می ترساند و نحوه تحریک واکنش اضطراب را بررسی کنید. هدف شما شناسایی عوامل محرک خاص خود است ، درمان ترس شدید ، بنابراین می توانید ترس خود را هنگامی که سطح اضطراب پایین است کنترل کنید. یادگیری آنچه شما را خاموش می کند ، خاموش کردن آن را آسان تر می کند.

 

2. با دانش وارد هواپیما شوید.

اضطراب از جهل رشد می کند ، و "چه می شود؟" افکار فاجعه بار اما به محض آگاهی ، "اگر چه شود؟" افکار توسط واقعیت ها محدود می شوند. با حقایق آشنا شوید. آنها اضطراب شما را از بین نمی برند ، اما به شما کمک می کنند آن را مدیریت کنید.

 

3. اضطراب خود را پیش بینی کنید.

اضطراب پیش بینی کننده همان چیزی است که ما در انتظار یک ترس تجربه می کنیم. این غالباً شدیدترین اضطرابی است که در حین پرواز تجربه می کنید ، اما پیش بینی دقیق احساس شما در پرواز نیست. اغلب به مراتب بیشتر از آن چیزی است که در واقع تجربه می کنید.

 

4- ترس را از خطر جدا کنید.

جدا کردن اضطراب از خطر اغلب دشوار است زیرا بدن شما دقیقاً به همان شکل واکنش نشان می دهد. حتماً ترس خود را برچسب اضطراب بزنید. به خود بگویید که اضطراب باعث می شود افکار ترسناک شما بیشتر بروز کند و به خود یادآوری کنید که احساس اضطراب به معنای خطر نیست. شما حتی هنگام احساس اضطراب شدید در امنیت هستید.

 

5. تشخیص دهید که عقل سلیم منطقی نیست.

قسمت A: اضطراب عقل سلیم را فریب می دهد.

اضطراب شما را فریب می دهد و فکر می کنید وقتی کاملاً ایمن باشید در معرض خطر هستید. احساسات روده ای شما در این موارد همیشه به شما می گوید که باید از آنها اجتناب کنید ، اما اگر این احساسات را دنبال کنید ، همیشه اضطراب خود را تقویت می کنید.

 

قسمت B: می توانید اضطراب را بزرگتر کنید.

به عنوان یک قاعده ، عکس آنچه احساس اضطراب به شما می گوید را انجام دهید. با آنچه اضطراب به شما می گوید مبارزه کنید ، اما ناراحتی که اضطراب به همراه دارد را در آغوش بگیرید.

 

6. چیزهایی را که در پرواز دست و پا می زنند هموار کنید.

برای کنترل اضطراب هنگام تلاطم ، با هواپیماها و نحوه طراحی آنها برای کنترل تلاطم آشنا شوید. تمرکز خود را بر مدیریت اضطراب خود بگذارید ، نه اینکه زمان تلاطم به پایان برسد یا شدت آن بیشتر شود. به خود یادآوری کنید که در امان هستید.

 

7. به هم پروازها یاد دهید که چگونه به شما کمک کنند.

سایر پروازها باید بدانند که چه چیز شما را می ترساند ، همراه با آنچه بیشتر به شما کمک می کند تا با اضطراب هنگام پرواز کنار بیایید. وظیفه شما این است که در مورد عوامل محرک خود صریح و روشن بگویید و به طور خاص از موارد مفید بیشتر بخواهید.

 

8- برای هر پرواز ارزش قائل شوید.

قرار گرفتن در معرض ماده موثری در غلبه بر فوبیا است. هر پرواز این فرصت را برای شما فراهم می کند تا پرواز بعدی را آسان تر کنید. هدف شما این است که مغز خود را دوباره آموزش دهید تا نسبت به عوامل تحریک کننده شما کمتر حساس شود.

 

https://adaa.org/

میثم بازدید : 53 سه شنبه 28 مرداد 1399 نظرات (0)

 ربات های اینستاگرام کمی شبیه به خوردن یک کیک شکلاتی کامل است. ممکن است در آن زمان مانند تصمیم عالی به نظر برسد ، اما می دانید که برای شما خیلی بد است! این دقیقاً همان چیزی است که باید در ربات افزایش فالوور اینستاگرام نگران باشید. به نظر می رسد آنها راه حل مناسبی برای یک کارآفرین پر مشغله هستند که کم و زیاد وقت خود را صرف ساختن موارد زیر در اینستاگرام نمی کنند ، اما خطر این است: هر نوع اتوماسیون در اینستاگرام به شدت شرایط استفاده از این پلتفرم را نقض می کند و ربات نینجاگرام با استفاده از ربات های اینستاگرام می توانید حساب کاربری خود را بدست آورید. ممنوع یا سایه بان!

 

 

اکثر ربات های اینستاگرام بدون اجازه به API اینستاگرام دسترسی دارند (پیوندی که به خدماتی مانند بعدها امکان برقراری ارتباط با برنامه اینستاگرام را می دهد). همانطور که در شرایط استفاده اینستاگرام گفته شد ، این یک نقض جدی است:

 

شما نباید به غیر از موارد مجاز اینستاگرام به API خصوصی اینستاگرام دسترسی داشته باشید. استفاده از API اینستاگرام منوط به شرایط خاصی است.

مطابق با شرایط API اینستاگرام ، ربات های اینستاگرام شرایط زیر را نقض می کنند:

 

اطلاعات ورود به سیستم اینستاگرام را ذخیره یا ذخیره نکنید.

از API اینستاگرام برای نمایش محتوای کاربر ، وارد کردن یا تهیه نسخه پشتیبان یا مدیریت روابط اینستاگرام ، بدون اجازه قبلی ما ، استفاده نکنید.

اطمینان حاصل کنید که نظرات شما برای هر شخص منحصر به فرد متناسب است. ارتباطات تجاری یا اسپم غیر مجاز را در اینستاگرام ارسال نکنید.

به یک کسب و کار اجازه ندهید بیش از یک اقدام در اینستاگرام انجام دهد.

چیزی منحصر به فرد به جامعه اضافه کنید. از API های اینستاگرام برای تکرار یا تلاش برای جایگزینی عملکرد یا تجربیات اساسی کاربر Instagram.com یا هر یک از برنامه های اینستاگرام استفاده نکنید.

 

حال ، با گفتن همه این موارد ، بسیار متداول است که کاربران بتوانند بدون بررسی پیامدهای مثبت ، اثرات مثبتی را که ربات های اینستاگرام در حساب کاربری خود دارند ، مشاهده کنند.

 

میثم بازدید : 87 جمعه 24 مرداد 1399 نظرات (0)

چیزی که هیچ کس هنگام شروع کار به رویاهای خود به شما نمی گوید این است که ، انگیزه کلید همه چیز است!

 

بدون ایجاد انگیزه ، سوختنی برای آتش وجود نخواهد داشت. شما هیچ حرکتی برای رسیدن به هر آنچه که تاکنون خواسته اید ندارید و هیچ دلیلی برای پیشروی وجود ندارد.

 

اما انگیزه چیست؟

 

اگر به دنبال دستیابی به اهداف خود هستید و به کمک نیاز دارید ، در مورد چگونگی این 9 نوع انگیزه امکان رسیدن به رویاهای خود را بیاموزید:

 

دو دسته اصلی انگیزه

انواع مختلف انگیزه در دو دسته اصلی قرار می گیرند. ما پیش از شروع حرکت به اشکال جزئی تر نمونه های انگیزشی ، بررسی و بحث خواهیم کرد.

 

1. انگیزه ذاتی

انگیزه ذاتی نوعی انگیزه است که در آن فرد از انگیزه های درونی تحریک می شود.

 

به عنوان مثال ، بیایید بگوییم شخصی به نام باب خود را هدف قرار داده است تا وزن خود را آغاز کرده و سالم تر شود.

 

بیایید تصور کنیم که دلیل باب برای پیگیری این مسیر تناسب اندام و سلامتی این است که به طور کلی سلامت او را بهبود بخشد و از ظاهر خود احساس خوشبختی کند.

 

از آنجا که تمایل باب به تغییر از درون می آید ، انگیزه او ذاتی است.

 

در مورد انگیزه ذاتی بیشتر اینجا بیاموزید: چرا انگیزه داخلی آنقدر قدرتمند است (و چگونه آن را بیابیم)

 

2. انگیزه بیرونی

از طرف دیگر انگیزه بیرونی نوعی انگیزه است که در آن فرد از انگیزه های بیرونی تحریک می شود.

 

به جای اینکه انگیزه لازم برای بهتر به نظر رسیدن و احساس سلامتی تر داشته باشیم ، بیایید بگوییم که باب از همسرش برای لاغر شدن و ترقی بدن خود فشار می آورد تا او را به سمت خود جلب کند.

 

از آنجا که این فشار از بیرون وارد می شود ، این نمونه ای از انگیزه های بیرونی است.

 

درباره انگیزه خارجی بیشتر بدانید: انگیزه خارجی چیست و چگونه می توان از آن استفاده خوبی کرد؟

 

اشکال جزئی از انگیزه

همه نوع انگیزه در یکی از دو دسته بالا قرار می گیرد. اکنون که ما این نوع انگیزه ها را پوشش داده ایم و نمونه هایی از آن را برای شما آورده ایم ، در اینجا اشکال جزئی از انگیزه وجود دارد که قادر هستند تأثیر بزرگی در زندگی شما بگذارد!

 

دو دسته اصلی انگیزه

انواع مختلف انگیزه در دو دسته اصلی قرار می گیرند. ما قصد داریم مقدمات اصلی را قبل از شروع حرکت به اشکال جزئی تر از مثال های انگیزه بررسی و بحث کنیم.

 

1. انگیزه ذاتی

انگیزه ذاتی نوعی انگیزه است که در آن فرد از انگیزه های درونی تحریک می شود.

 

به عنوان مثال ، بیایید بگوییم شخصی به نام باب خود را هدف قرار داده است تا وزن خود را آغاز کرده و سالم تر شود.

 

بیایید تصور کنیم که دلیل باب برای پیگیری این مسیر تناسب اندام و سلامتی این است که به طور کلی سلامت او را بهبود بخشد و از ظاهر خود احساس خوشبختی کند.

 

از آنجا که تمایل باب به تغییر از درون می آید ، انگیزه او ذاتی است.

 

درباره انگیزه ذاتی بیشتر در اینجا بیاموزید: چرا انگیزه داخلی چنان قدرتمند است (و چگونه آن را بیابیم)

 

2. انگیزه بیرونی

از سوی دیگر انگیزه بیرونی نوعی انگیزه است که در آن فرد از انگیزه های بیرونی تحریک می شود.

 

به جای اینکه انگیزه لازم برای بهتر به نظر رسیدن و احساس سلامتی تر داشته باشیم ، بیایید بگوییم که باب از همسرش برای لاغر شدن و بهبود وضعیت بدنی خود فشار می آورد تا او را به سمت خود جلب کند.

 

از آنجا که این فشار از بیرون وارد می شود ، این نمونه ای از انگیزه های بیرونی است.

 

درباره انگیزه خارجی بیشتر بدانید: انگیزه خارجی چیست و چگونه می توان از آن استفاده خوبی کرد؟

میثم بازدید : 42 جمعه 24 مرداد 1399 نظرات (0)

هزینه راه اندازی یک مشاغل جدید هرگز چنین کم نبوده است. مخصوصاً برای مشاغل مستقر در اینترنت. فناوری باعث شده است که شروع کار خود را آسان ، مقرون به صرفه و ممکن کنید. تنها کاری که برای شروع تجارت آنلاین لازم است یک تلفن ، رایانه و اتصال اینترنتی است.

1. مشاوره داده ها تجزیه و تحلیل

با ظهور "داده های بزرگ" ، شرکت های بیشتری به طور فزاینده ای نیاز به ایجاد انبوه اطلاعات برای تنظیم استراتژی های کلی تجاری خود دارند. یک تحلیلگر داده کسی است که تخصص فنی برای انجام این کار را داشته باشد ، غالبا سابقه ای در اقتصاد ، ریاضیات یا امور مالی دارد.

 

2. مدیر دوربین های دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی دیجیتالی شده است ، و این وظیفه مدیران تبلیغات دیجیتال مارکتینگ است که بهترین نتایج ممکن را بدست آورد.

 

شما می توانید با مطالعه منابع آزاد آنلاین در دسترس و آزمایش های شخصی خود ، به عنوان مدیر کمپین بازاریابی دیجیتال کار خود را شروع کنید.

 

3. صاحب وب سایت NICHE

روندهای جدید هر روز شروع می شوند و برخی از آنها به عنوان احساسات فرهنگ پاپ رشد می کنند. کار شما به عنوان یک صاحب وب سایت طاقچه این است که قبل از اینکه اشباع نشود ، بازار را جذب کند.

 

ایجاد یک وب سایت طاقچه (استفاده از WordPress) به شما امکان می دهد مکان خود را در بالای موتورهای جستجو ایمن کنید و در نتیجه هزاران بازدید کننده روزانه به دست می آورند. استفاده از ابزاری مانند StudioPress می تواند این مسئله را آسان تر کند. وبلاگ نویسی به طور مؤثر مخاطبان شما را رشد می دهد.

 

4. EXPERT SEO

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) یک ضرورت مطلق برای هرکسی است که می خواهد در وب مرتبط باشد.

 

یک متخصص سئو توانمند می تواند طی چند ماه یک تجارت در حال مرگ را به یک عملیات مرفه تبدیل کند. پس جای تعجبی نیست که بهترین متخصصان سئو می توانند به اندازه توسعه دهندگان نرم افزارهای فصلی درآمد کسب کنند.

 

5. معرفی کننده تجارت

کار یک دستگاه انکوباتور تجاری این است که به شرکت های جدید و نوپا کمک کند تا با موفقیت برنامه ریزی و راه اندازی کنند. انکوباتور تجاری معمولی ، آموزشهای مدیریتی ، فضای اداری ، اتصال به اینترنت پر سرعت ، سالن بدنسازی ، پذیرایی از مواد غذایی و سایر ملزومات را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

 

http://magicteb.samenblog.com/%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84-%D8%A8%D8%A7-%D8%A7%DB%8C%D8%AF%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%AA%D9%81%D8%A7%D9%88%D8%AA.html

میثم بازدید : 31 چهارشنبه 22 مرداد 1399 نظرات (0)

درمان ترس شدید،  فوبیا ترس شدید یا غیرمنطقی از ایجاد یک بیماری است. این فوبیای خاص گاهی اوقات به سادگی با عنوان فوبیای بیماری شناخته می شود.

 

ممکن است این بیماری را به عنوان بیماری دانشجویان پزشکی نیز بشنوید. این نام از مفروضات قبلی ناشی می شود که نوسوفوبیا بیشتر تمایل دارد دانش آموزان پزشکی را که توسط اطلاعات مربوط به بیماری های مختلف احاطه شده اند ، تحت تأثیر قرار دهد. اما برخی از شواهد سال 2014 از این ایده حمایت کمتری می کنند.

 

معمولاً در شرایطی که شرایط جدی برای سلامتی در جامعه شما پخش می شود ، احساس اضطراب کنید. اما برای مبتلایان به نوسوفوبیا ، این اضطراب می تواند بسیار زیاد باشد و بر زندگی روزمره آنها تأثیر بگذارد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نوسوفوبیا ، از جمله علائم شایع و چگونگی مقایسه آن با اختلال اضطراب بیماری ، که قبلاً به عنوان هیپوکندریا شناخته می شد ، بخوانید.

 

علائم چیست؟

علائم اصلی نوسوفوبیا ترس و اضطراب قابل توجه در مورد ایجاد یک بیماری است که معمولاً یک بیماری شناخته شده و بالقوه تهدید کننده زندگی مانند سرطان ، بیماری قلبی یا HIV است.

 

این نگرانی حتی پس از معاینه ارائه دهندگان خدمات بهداشتی و درمانی همچنان ادامه دارد. ممکن است شما نیاز به مراجعه مکرر به پزشک خود برای امتحانات یا آزمایشات داشته باشید ، حتی اگر قبلاً سلامتی به شما ارائه داده باشند.

 

این ترس و اضطراب شدید می تواند منجر به علائم جسمی شود ، از جمله:

 

سرگیجه

حالت تهوع

افزایش نبض

تعریق

تنفس سریع و پی در پی

مشکل خواب

نوسوفوبیا همچنین شامل اجتناب است. ممکن است بخواهید اصلاً چیزی در مورد این بیماری بدانید. شنیدن درباره آن در اخبار یا دیگران ممکن است پریشانی ایجاد کند. یا ممکن است از حمل و نقل عمومی یا فضاهایی مانند فروشگاه های مواد غذایی خودداری کنید.

 

اگر سابقه خانوادگی یک بیماری خاص را دارید ، برای جلوگیری از همه عوامل خطر احتمالی ممکن است از کار خود خارج شوید.

 

از طرف دیگر ، برخی از افراد مبتلا به نوسوفوبیا ترجیح می دهند تا حد امکان در مورد برخی بیماری ها بیاموزند. آنها ممکن است ساعت ها در خواندن در مورد شرایط و یا نظارت بر اخبار برای داستان در مورد شیوع احتمالی.

 

https://behinteb.blogsky.com/1399/05/22/post-8/%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%aa%d8%b1%d8%b3-%d9%88-%d9%81%d9%88%d8%a8%db%8c%d8%a7

میثم بازدید : 37 چهارشنبه 22 مرداد 1399 نظرات (0)

1- فروشگاه تجارت الکترونیکی کوچک آنلاین کار در منزل :

نفوذ اینترنت گرایشی را ایجاد کرده است که به ویژه با نام خرید آنلاین شناخته می شود.

 

بیشتر و بیشتر افراد غالباً علاقه خود را به خرید آنلاین نشان می دهند زیرا احساس راحتی و راحتی بیشتری دارند.

 

مردم از رفت و آمد در خارج از فروشگاه به خرده فروشی و مذاکره در مورد قیمت متنفر هستند. خرده فروشی آنلاین بهترین قیمت و بهترین معاملات را که مردم دوست دارند ارائه می دهد.

 

از این رو ، تقاضای فروشگاه های تجارت الکترونیکی وجود دارد ، بنابراین پیشنهاد می کنم افتتاح یک فروشگاه اینترنتی تجارت الکترونیک واقعاً می تواند درآمد بسیار خوبی داشته باشد.

 

این یک تجارت خانگی مناسب برای همه افرادی است که دانش اینترنتی دارند. بسیاری از تجار برای هر محصولی که می فروشید حاشیه سود 40 تا 60٪ را ارائه می دهند.

 

می توانید هر تجارت الکترونیکی را به صورت آنلاین مانند یک کالای لوازم التحریر کوچک آنلاین به سایت های بزرگ پوشاک شروع کنید.

 

5.) وبلاگ نویسی:

به هیچ وجه نمی توانید یکی دیگر از بهترین مشاغل آنلاین مستقر در خانه را پیدا کنید ، که کسی غیر از Blogging نیست.

 

وبلاگ مجموعه ای از اطلاعات موجود در اینترنت در مورد طاقچه های مختلف است. شما می توانید یک وبلاگ را در مورد هر موضوعی شروع کنید زیرا فکر می کنید علاقه مند هستید.

 

برخی از بهترین نمونه های وبلاگ موفق ، وبلاگ غذا ، وبلاگ سرگرمی ، وبلاگ مالی ، وبلاگ درآمدزایی و وبلاگ فناوری بودند.

 

چگونه شروع کنیم؟ برای شروع این کار از خانه خود ، باید یک نام دامنه .com ، هاستینگ وب و ورد پرس تم بخرید.

 

سپس مقالاتی را درمورد موضوعی که انتخاب کرده اید بنویسید ، در وبلاگ خود منتشر کنید و فعالیتهای SEO و فعالیتهای بازاریابی محتوا را انجام دهید.

 

چگونه به دست آوریم؟ وقتی وبلاگ شما حجم خوبی از تجارت را شروع کرد و وقتی مخاطبان شروع به رشد کردند ، می توانید با برنامه Adsense Google کسب درآمد کنید.

 

 

 

6.) بازاریابی وابسته:

یکی دیگر از سودآورترین مشاغل خانگی که برای هر فردی مناسب است که ممکن است یک خانه دار ، دانشجوی کالج و یا حتی کارگر باشد.

 

بازاریابی وابسته یک الگوی تجاری مبتنی بر عملکرد است که در آن فرد با فروش محصول یا خدمات شخص دیگری درآمد کسب می کند.

 

در هر فروش موفق ، بازرگان درصد از کمیسیون از هر نقطه بین 10٪ - 60٪ از ارزش محصول را پرداخت می کند.

 

حتی می توانید با شروع یک تجارت بازاریابی وابسته از خانه ، هر ماه بیش از 1000 دلار درآمد کسب کنید.

 

چگونه شروع کنیم؟ شما باید یک برنامه وبلاگ و یک حساب کاربری وابسته با برنامه های مختلف وابسته مانند آمازون ، ShareASale ، کمیسیون اتصالی و غیره داشته باشید.

 

اگر بلاگ ندارید نگران نباشید ، می توانید از تأثیر رسانه های اجتماعی خود برای این تجارت استفاده کنید.

 

نوشتن مقاله در مورد محصول را شروع کرده و آن را در اینترنت تبلیغ کنید. افرادی که از وبلاگ شما بازدید می کنند ، در صورت خرید چیزی ، کمیسیون دریافت خواهید کرد.

 

می توانید پرداخت خود را از طریق PayPal یا مستقیم با سپرده بانکی دریافت کنید.

 

https://www.onlinehomeincome.in/successful-home-based-business.php

میثم بازدید : 32 یکشنبه 19 مرداد 1399 نظرات (0)

شروع یک کار دشوار است ، یک شعار طولانی سخت است و از نظر آماری ، شما مقصر این هستید که شکست بخورید. اما کار کردن در خارج از کشور تنها مشکلی است که اگر بتوانید ایده کسب و کار خود را مطرح کنید ، ابتدا با آن روبرو خواهید شد. من حدود دو سال کار در منزل را اداره كردم ، اما سه هفته به طول انجامید و نشستهای زیادی در بارها برگزار شد تا سرانجام با كاری كه می خواستیم انجام دهیم به نتیجه برسد.

 

 

 

این که آیا می خواهید در کنار هم پول بدست آورید ، وقتی بچه ها در مدرسه هستند یا فیسبوک بعدی را ایجاد کنید ، چیزی را اجرا کنید ، در اینجا لیست کاملی از ایده های تجاری در چهار زمینه اصلی وجود دارد:

 

ایده های مشاغل خانگی

1. وبلاگ نویسی

وبلاگ نویسی یکی از اولین مدلهای تجاری است که از اختراع اینترنت ناشی می شود. وبلاگها مجلات آنلاین در یک طاقچه هستند که افراد برای مشاوره ، اطلاعات و منابع آنها را می خوانند. نمونه هایی از وبلاگ های معروف عبارتند از Techcrunch که به عنوان یک سرگرمی شروع شد و به یک تجارت تبدیل شد که با قیمتی در حدود 25 میلیون دلار بدست آمد. برای گرایش اخبار / مباحث هزاره و راهنمای کارآفرین برای مشاوره در مورد شروع ، مدیریت و اداره یک تجارت در انگلستان ، مشاجره کنید (ما نمی توانیم مقاومت کنیم).

 

هر روز بیش از 4.4 میلیون پست وبلاگ منتشر می شود و به دلیل افزایش وبلاگ نویسان آماتور و کل صنعت نشر به سمت یک الگوی کاملاً آنلاین در حال رشد است. با توجه به این ، فضای وبلاگ نویسی بسیار رقابتی است ، اما هنوز جایی برای ورودی های جدید وجود دارد.

 

برای شروع وبلاگ نویسی ، باید تصمیم بگیرید که کدام مکان را می خواهید پوشش دهید (مناطق محبوب شامل تجارت ، زیبایی ، سبک زندگی و امور مالی است ، گرچه موارد دیگری نیز وجود دارد). شما همچنین باید درک خوبی از بازاریابی موتور جستجو ، طراحی ، بازاریابی محتوا ، نوشتن ، ویرایش و استفاده از مهمترین سازوکارهای بازاریابی دیجیتال (اجتماعی ، ایمیل و اطلاعیه ها) داشته باشید.

 

در مرحله بعد ، باید نام دامنه خود را خریداری کنید ، میزبان را راه‌اندازی کنید و یک وب سایت به سبک وبلاگ را با استفاده از سازنده وب سایت یا وردپرس ایجاد کنید (اگر در وبلاگ نویسی ویدیوی خود نیز می توانید از سیستم عامل هایی مانند YouTube یا Vimeo استفاده کنید). اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما سازگار با تلفن همراه است (طراحی پاسخگو). بیش از 50٪ از خوانندگان شما وبلاگ شما را با استفاده از دستگاه های تلفن همراه مشاهده می کنند. سپس Google Analytics را تنظیم کنید تا آمار خواندن را مشاهده کنید و مطمئن شوید سازگار با GDPR شماست (وبلاگ ها به طور پیش فرض هنگام پردازش و ذخیره سازی داده های شخصی دارای قرار گرفتن در معرض گسترده هستند).

 

 

 

اکنون ، باید یک برنامه محتوا را جمع کنید (از برنامه ریز کلمات کلیدی برای تحقیقات اساسی برای کلید واژه ها استفاده کنید). تهیه یک برنامه محتوای قوی برای موفقیت شما مهم خواهد بود و حداقل 2 تا 3 هفته طول می کشد. اکنون زمان آن رسیده است که پروفایل های اجتماعی ، الگوهای خبرنامه / عکس های خبری خود را ایجاد کرده و یک برنامه بازاریابی مداوم را برای رشد و حفظ مخاطبان خود از طریق این کانال ها در کنار هم قرار دهید.

 

وبلاگ ها هنوز در درجه اول از طریق تبلیغات نمایش داده می شوند ، ساده ترین راه برای شروع این کار درخواست برای پیوستن به Adsense است (برای هر کلیک و برای هر هزار بازدید کننده بازدیدکننده می پردازد) و تبلیغات مربوطه را در بهترین موقعیت های برتر در وبلاگ خود قرار دهید (در محتوا ، عنوان ، پاورقی و نوار کناری). وبلاگ هایی که در یک زمینه یا طاقچه متمرکز شده اند ، جایی که محتوا با محصولات / خدمات خاص هم ترازی می شود ، همچنین می توانند از طریق بازاریابی شرکت های وابسته (بازاریابی محصول شرکت های اسپرت و گرفتن کمیسیون از هر نوع فروش) به طور موثر درآمد. برای وبلاگ های مرتبط با B2B ، شما همچنین می توانید نسل سرب (جمع آوری جزئیات / علاقه از خوانندگان برای خرید یک محصول / خدمات خاص ، سپس فروش آن منجر به یک منبع مستقیم یا ارائه دهنده شخص ثالث) شوید.

 

وبلاگ نویسی همانطور که اشاره کردیم یک بازی بسیار رقابتی است ، اما وبلاگ های جدید هر روز شروع می شوند که به موفقیت و سودآوری می رسند ، راهی سریع برای درآمدزایی آنلاین نیست ، اما این کار نسبتاً کم هزینه برای شروع و رشد تجارت است.

میثم بازدید : 35 جمعه 17 مرداد 1399 نظرات (0)

ترس چیست؟

ترس یک احساس طبیعی انسانی ، قدرتمند و بدوی است. این شامل یک واکنش بیوشیمیایی جهانی و همچنین یک واکنش عاطفی فردی بالا است. ترس ما را از وجود خطر یا تهدید آسیب آگاه می کند ، خواه آن خطر جسمی باشد یا روانی.

 

 

بعضی اوقات ترس ناشی از تهدیدهای واقعی است ، اما می تواند ناشی از خطرات خیالی باشد. ترس همچنین می تواند نشانه ای از برخی شرایط بهداشت روان شامل اختلال هراس ، اختلال اضطراب اجتماعی ، هراس و اختلال استرس پس از درمان ترس  آسیب (PTSD) باشد.

 

ترس از دو واکنش اصلی به نوعی تهدید درک شده تشکیل شده است: بیوشیمیایی و عاطفی.

 

واکنش بیوشیمیایی

ترس یک احساس طبیعی و مکانیسم بقا است. هنگامی که با یک تهدید درک شده روبرو می شویم ، بدن ما به روش های خاصی پاسخ می دهد. واکنشهای جسمی نسبت به ترس شامل تعریق ، افزایش ضربان قلب و سطح بالای آدرنالین است که ما را به شدت هوشیار می کند

 

این واکنش جسمی همچنین به عنوان پاسخ "مبارزه یا پرواز" شناخته می شود ، که بدن شما را برای ورود به جنگ یا فرار آماده می کند. این واکنش بیوشیمیایی احتمالاً یک تحول تکاملی است. این یک پاسخ خودکار است که برای بقا ما بسیار مهم است.

 

پاسخ عاطفی

از طرف دیگر پاسخ عاطفی به ترس بسیار شخصی است. از آنجا که ترس شامل همان واکنشهای شیمیایی در مغز ماست که احساسات مثبتی مانند خوشبختی و هیجان انجام می دهند ، احساس ترس در شرایط خاص می تواند سرگرم کننده باشد ، مانند وقتی که فیلمهای ترسناک را تماشا می کنید.

 

برخی از افراد به دنبال جستجوی آدرنالین هستند ، که در ورزش شدید و دیگر شرایط هیجان ناشی از ترس رونق می گیرند. برخی دیگر نسبت به احساس ترس واکنش منفی نشان می دهند و از هراس و هراس از هر شرایطی اجتناب می کنند.

 

اگرچه واکنش جسمی یکسان است ، ممکن است تجربه ترس بسته به نوع فرد مثبت یا منفی تلقی شود.

 

علائم

ترس اغلب شامل علائم جسمی و عاطفی است. هر شخص ممکن است ترس متفاوت را تجربه کند ، اما برخی از علائم و نشانه های متداول عبارتند از:

 

درد قفسه سینه

لرز

دهان خشک

حالت تهوع

ضربان قلب سریع

تنگی نفس

تعریق

لرزیدن

معده شروع

 

علاوه بر علائم جسمی ترس ، افراد ممکن است علائم روانشناختی را تحت الشعاع ، ناراحتی ، احساس خارج از کنترل یا حس قریب الوقوع مرگ قرار دهند.

 

 

تشخیص

اگر احساس ترس مداوم و بیش از حد دارید ، با پزشک خود مشورت کنید. پزشک شما ممکن است معاینه فیزیکی را انجام دهد و آزمایشات آزمایشگاهی را انجام دهد تا اطمینان حاصل شود که ترس و اضطراب شما با یک وضعیت اساسی پزشکی در ارتباط نیست.

 

پزشک شما همچنین در مورد علائم شما سؤال خواهد کرد ، از جمله اینکه مدت زمان طولانی است که آنها را مورد بررسی قرار داده اید ، شدت آن ها و موقعیت هایی که باعث تحریک آنها می شوند. بسته به علائم ، پزشک ممکن است شما را به نوعی اختلال اضطرابی مانند فوبیا تشخیص دهد.

https://www.verywellmind.com/the-psychology-of-fear-2671696

فوبیا

یکی از جنبه های اختلالات اضطرابی می تواند تمایل به ایجاد ترس از ترس باشد .3 در حالی که اکثر افراد تمایل دارند ترس را فقط در شرایطی که به عنوان ترسناک یا تهدیدآمیز تلقی می شود ، تجربه کنند ، کسانی که با اختلالات اضطرابی زندگی می کنند ممکن است ترس از تجربه آنها داشته باشند. پاسخ ترس آنها پاسخ های ترس خود را منفی می دانند و برای جلوگیری از این پاسخ ها از راه خود خارج می شوند.

 

https://tebberavan.com/fobiaclass/

میثم بازدید : 46 سه شنبه 14 مرداد 1399 نظرات (0)

اجرای یک تجارت آنلاین به صورت کار در منزل قطعاً جذابیت خود را دارد ، اما این مجموعه با چالش های خاص خود همراه است. واقعیت این است که شروع به کار از هر نوع کاری کار سختی است.

 

1. خط لباس خود را شروع کنید

اگر چند طرح را در ذهن داشته باشید و کمی وقت در دست دارید ، می توانید شرکت پوشاک خود را از زمین خارج کنید.

 

اگر در حال حاضر یک فروشگاه Shopify دارید ، می توانید خط لباس خود را با استفاده از Oberlo ، Printify ، Printful یا یک برنامه دیگر برای تهیه محصولات مشابه تنظیم کنید. هر یک به طور خودکار فروشگاه شما را به چاپگرهای پوشاک و تولید کنندگان پوشاک پیوند می دهند. آنها همچنین هر مرحله از روند تحقق خرده فروشی را برای شما انجام می دهند و به شما آزادی طراحی و حمل طیف گسترده ای از قطعات را به راحتی از داخل دروازه می دهند.

 

چرا خط لباس را شروع می کنیم؟

هیچ چیز رضایت بخش تر از ایجاد محصولاتی نیست که مردم هر روز از آنها استفاده کنند.

به محض ساخت فروشگاه Shopify ، می توانید فوراً فروش خود را شروع کنید. با تشکر از برنامه هایی مانند Printify و Printful ، روند طراحی و تحویل لباس شخصی سازی شده شما ساده و ساده شده است.

شما با تبدیل خلاقیت خود به چیزی واقعی و سودآور ، این احساس را خواهید دید که طرح های خود را به زندگی برگردانید.

 

https://www.shopify.com.ng/blog/online-business-ideas

میثم بازدید : 44 دوشنبه 13 مرداد 1399 نظرات (0)

 

سال 2020 به پایان رسید سالی است که هیچ یک از ما با پیچ و تاب های خاص خود انتظار نمی رود. گرچه سال غم انگیز پیچیدگی ها و دشواری ها را با خود به همراه آورده ، اما این فرصت را به مردم داده است تا راه های جدیدی را نیز منعکس و در نظر بگیرند. اگر شما هم می خواهید به جای فکر کردن بر روی ایده های منفی از منطقه راحتی خود خارج شوید و به چیزی مثمر ثمر برسید ، در اینجا بهترین ایده های کسب و کار در منزل برای سال 2020 آورده شده است که می توانید از آنها کاوش کنید. نه تنها با راه انداختن هزینه های کوچک به جای هزینه کردن تن پول نقد در یک فروشگاه آجری و ملات ، خطر خود را به حداقل می رسانید ، بلکه می توانید دسترسی گسترده ای از مشتریان بالقوه نیز داشته باشید.

 

1. فروش آنلاین هنر شما

هنرمند بودن و پیرایش کردن با گرایش های هنری به این معنی است که می توانید روشی را که جهان را می بینید با جارو براش یا ضربه های ضربان موسیقی بیان کنید. استعدادهای هنری مانند آن فقط به هر فردی که در آنجا حضور دارد لطف نمی کند. به همین دلیل است که باید با استفاده از رنگها و ضربهای پر جنب و جوش که اغلب از ساختنشان درآمدزایی کسب می کنید ، در نظر بگیرید. نه تنها مردم از هنر شما استقبال می کنند و احتمالاً محبوبیت شما را افزایش می دهند ، بلکه می توانید یک تجارت آنلاین و کل را نیز انجام دهید.

 

2. تبدیل شدن به یک مترجم آزاد

به نظر می رسد که آزاد سازی فنجان چای همه است ، اما شما نمی توانید بهترین ایده های تجاری برتر برای سال 2020 را در نظر بگیرید و آن را در لیست قرار ندهید. اگرچه بسیاری از مردم احساس می کنند که در مقایسه با یک کار معمولی مبلغ زیادی پرداخت نمی کنند ، اما توجه داشته باشید که این امتیازات مختلفی نیز دارد. شما می توانید با ترکیبی از درآمدزایی خود بیایید و تصمیم بگیرید که آیا می خواهید پروژه های مختصر داشته باشید یا پروژه های بلند مدت برای نگه داشتن کافی اشغال شما. سایت های محبوب که در آن می توانید حساب کاربری خود را برای شروع درآمد تنظیم کنید ، Freelancer و Fiverr هستند.

 

3. تبدیل شدن به یک بازاریاب وابسته

اگر چیز مهمی وجود داشته باشد که شانس خوبی برای موفقیت چشمگیر شما داشته باشد ، قطعاً بازاریابی وابسته است. هدف اصلی این امر فروش محصولات سایر افراد و به دست آوردن مقدار کمی کمیسیون در مورد هر کالایی است که می توانید بفروشید. شرکت های وابسته به آمازون هر ماه مبلغی پول نقد می گیرند بدون اینکه تلاش زیادی انجام دهند. مقولاتی که بیشترین رقابت و به نوبه خود پول را به خود جلب می کنند ، سلامت و قمار است.

 

4- آموزش دوره های آنلاین

اگر درآمد منفعل همان چیزی است که شما پس از آن دارید ، تصمیم گیری برای گسترش دانش خود به دیگران به صورت آنلاین ممکن است یک ایده بد نباشد. باید موضوعات خاصی وجود داشته باشد که به آنها علاقه مند هستید و می دانید که چگونه به خوبی صحبت کنید. اگر در نهایت افرادی که خلاقانه و آموزنده هستند ، ویدیوهای شما را بیابند ، می تواند اطلاعات خوبی را به دیگران ارائه دهد. فرقی نمی کند که تنظیم آن چقدر طول بکشد زیرا به محض قطع کردن آن می توانید انتظار پاسخ مثبت داشته باشید. استفاده از برنامه هایی مانند ScreenFlow می تواند یک مزیت اساسی باشد زیرا می توانید همزمان صحبت کنید و ضبط کنید.

 

https://www.busstarters.com/blog/top-20-online-business-ideas-in-2020.html

میثم بازدید : 72 دوشنبه 06 مرداد 1399 نظرات (0)

درخت پالونیا (در خانواده Scrophulariaceae) سابقه طولانی دارد. این شامل حدود نه گونه بسیار تولیدی با چوب با ارزش است. آنها بومی جنوب شرقی چین هستند ، جایی که قرن هاست از آنها کشت می شوند. گونه های جنس Paulownia دارای نوع فتوسنتز C-4 هستند و در بین سریع ترین گونه های رشد یافته در جهان قرار می گیرند. آنها در مناطق گرمسیری از چوب شاخ و برگ و همیشه سبز هستند. پوست با شاخه هایی در جهت مخالف صاف است. درختان بسیاری از گل های بزرگ گرامفونی را با تعداد زیادی دانه کوچک تشکیل می دهند که دارای بالهای پوست کوچک و تحمل بالایی در برابر تغییر شرایط محیطی هستند.

گونه های P. tomentosa ، P. elongata و P. fortunei از اهمیت بالایی برخوردار هستند. Paulownia با رشد سریع ، چوب های مرغوب ، گل های زیبا و برگ های بزرگ جالب توجه است. تمام گونه های Paulownia با چوب عالی بسیار سریع رشد می کنند اما جذاب ترین برای استفاده تجاری هیبریدها در بین این گونه ها هستند که خصوصیات ارزشمندی متفاوتی را حفظ می کنند. مقاومت به خشکی بالا ، بی تکلفی نسبت به ترکیب خاک و طیف گسترده ای از درجه حرارت برای رشد (از -20 تا + 40oC) باعث می شود گونه های Paulownia به شدت در بازارهای جهانی جستجو شود.

میثم بازدید : 40 دوشنبه 06 مرداد 1399 نظرات (0)

بیایید با ایده های تجاری صحبت کنیم. مهم نیست که چقدر می توانید شغل تمام وقت خود را پاداش دهید ، پیدا کردن بهترین ایده های کسب و کار جانبی و در نهایت خود اشتغالی حتی مهمتر از مزایای عالی و مزایای محکم است.

 

انتخاب مسیر کارآفرینی و تلاش برای یافتن ایده های تجاری عالی ، بدون شک رضایت از داشتن یک شغل 9-5 ریسک پذیر است. نیاز به فداکاری بیشتر دارد. با این حال ، هنگامی که شما از مزایای شیوه زندگی رئیس خود بودن بهره مند می شوید و راهی را برای کسب درآمد قابل توجهی با ایده های تجاری خود از آنچه که می توانستید در کار روزانه خود داشته باشید ، به دست می آورید ، سخت کوشی همه ارزش آن را داشته است. بنابراین ، به مناسب ترین ایده های تجاری در سال 2020 شیرجه بزنید.

 

و تاکنون احتمالاً قبلاً می دانید ... یکی از کمترین هزینه های (و قابل دستیابی ترین) ایده های تجاری که می توانید در حال حاضر روی آن کار کنید ، راه اندازی یک وبلاگ از خود است. به همین دلیل ، راه اندازی کسب و کار اینترنتی من به تازگی یک راهنمای رایگان را جمع آوری کرده ام که نحوه شروع یک وبلاگ را تفکیک می کند و استراتژی های دقیقی را که من برای تبدیل وبلاگم به بیش از 50،000 دلار در هر ماه تجارت استفاده کردم ، به اشتراک می گذارم.

 

افشای اطلاعات: لطفاً توجه داشته باشید كه برخی از پیوندهای زیر پیوندهای وابسته هستند و بدون هیچ گونه هزینه اضافی برای شما ، من كمسیون دریافت می كنم. بدانید که من فقط ابزارها و منابع یادگیری را که شخصاً از آنها استفاده کرده ام و معتقدم واقعاً مفید هستند ، توصیه نمی کنم ، نه به دلیل کمیسیون های کوچکی که اگر تصمیم به خرید آنها گرفتید ، انجام می دهم. مهمتر از همه ، من هرگز از خرید چیزی که نمی توانید آن را بپذیرید یا هنوز آماده اجرای آن نیستید ، طرفداری می کنم.

 

 

 

فکر کنید وبلاگ نویسی دیگر منبع درآمد قابل قبولی نیست؟ دوباره فکر کنید آمارهای اخیر وبلاگ نویسی نشان می دهد که ده ها هزار نفر از وبلاگ نویسان (از جمله واقعی شما) در حال ایجاد مطالب سودآوری در موضوعات متنوعی هستند که به عنوان scrapbooking ، آشپزی در خانه ، مسافرت ، فیلم ، شیوه زندگی ، تجارت ، امور مالی شخصی و موارد دیگر است. راه اندازی کسب و کار اینترنتی بهترین قسمت؟ هزینه وبلاگ هزینه زیادی ندارد - حدود 65 دلار در سال. و تعداد بیشتری از افراد به لطف ترکیبی از مشترکان ایمیل ، بازاریابی وابسته ، حمایت از وبلاگ ها و سایر جریان های درآمد ، وبلاگ های خود را به مشاغل شش رقمی تبدیل می کنند. اولین قدم شما با شروع یک وبلاگ ، به سرعت گرفتن سمت فنی کارهایی است که انجام می شود (البته دوره کارشناسی ارشد رایگان من در مورد وبلاگ نویسی ، چگونه به شما نشان می دهد) ، و سپس هر دو درک آنچه مخاطبان شما هوس می کنند و یاد می گیرید چگونه آن خوانندگان را به صورت آنلاین جذب کنید.

 

اگر می خواهید روند راه اندازی وبلاگ خود را سرعت بخشید ، توصیه می کنم میزبانی وب سایت سریع ، مقرون به صرفه و آسان را با شرکتی مانند Bluehost یا یکی دیگر از بهترین برنامه های میزبانی وب برای وبلاگ نویسان تنظیم کنید ، از طریق فرآیند ایجاد یک وبلاگ کار کنید. به منظور تعیین پیش زمینه اولویت بندی وقت خود در ایجاد محتوا ، ارتباط با (و ایجاد) مخاطبان هدف خود ، اولین موضوع WordPress را تنظیم کرده و روی اولین پست خود کار کنید. برای رشد وبلاگ خود باید از ابزارهای مناسب وبلاگ نویسی نیز استفاده کنید.

 

 

سؤالی که من بیشتر با کارآفرینان دیگر صحبت می کنم این است که "چگونه می دانم ایده های تجاری برای من بهترین است؟" این همیشه به سرعت دنبال می شود ، "چگونه می توانم در حالی که هنوز مشغول به کار تمام وقت هستم ، از این ایده کسب و کار شروع کنم؟"

 

این حس کاملی دارد. با توجه به تعداد ایده های تجاری در جهان که قبلاً در جهان وجود دارد ، می توان ایده ایده شغلی سمت راست را که باید وقت خود را صرف آن کنید ، دشوار کرد.

 

با توجه به این موضوع ، من این لیست جامع از 101 ایده برتر تجاری جانبی را که می توانید هنگام کار شغل تمام وقت شروع کنید ، جمع کرده ام تا به شما الهام بخش از ایده های اثبات شده ای باشید که می توانید در حالی که هنوز شغل روز خود را حفظ می کنید اجرا کنید. و منبع اصلی درآمد

 

اگر موارد خوبی را از دست دادم ، لطفاً نظرات خود را برای بهترین ایده های تجاری در نظرات زیر به اشتراک بگذارید!

 

بعد از اینکه وبلاگ خود را از زمین خارج کردید و شروع به ساختن یک اجتماع در اطراف سایت خود کردید ، می خواهید در درک واقعی خوانندگان خود سرمایه گذاری کنید - تا بتوانید بیشتر از آنچه می خواهید به آنها بدهید.

 

من از دست اول می دانم که یادگیری نحوه شروع یک وبلاگ (چه رسد به کسب درآمد از وبلاگ نویسی) می تواند یک اقدام گسترده جدید باشد.

 

بنابراین ، من یک دوره کارشناسی ارشد رایگان را برای شما قرار داده ام که کلیه کارهایی که در شروع یک وبلاگ درگیر هستند را به یک سری از درس های بسته عمل تبدیل کنید. دوره رایگان من کل فرآیند شروع یک وبلاگ را به یک روند 7 روزه فوق العاده ساده برای رفتن از صفر به تولید ایده های خلاقانه پست وبلاگ ، نوشتن یک پست وبلاگ ، بهینه سازی و تبلیغ مطالب وبلاگ شما فقط در 1 هفته می شکند. من نمی توانم آن را به اندازه کافی توصیه کنم

 

و اگر می خواهید امروز یک آموزش عمیق در مورد راه اندازی وبلاگ خود داشته باشید ، به راهنمای نهایی من برای شروع یک وبلاگ بروید و فهرست من از بهترین دوره های وبلاگ نویسی را مرور کنید.

میثم بازدید : 42 پنجشنبه 02 مرداد 1399 نظرات (0)

مراحل درمان پانیک

 

یک معاینه کامل فیزیکی

آزمایش خون برای بررسی تیروئید و سایر شرایط و آزمایشهای ممکن در قلب شما ، مانند الکتروکاردیوگرام (ECG یا EKG)

ارزیابی روانشناختی برای صحبت در مورد علائم ، ترسها یا نگرانی های شما ، موقعیتهای استرس زا ، مشکلات رابطه ، موقعیت هایی که ممکن است از آن جلوگیری کنید و تاریخچه خانواده

ممکن است یک پرسشنامه خود ارزیابی روانشناختی را پر کنید. همچنین ممکن است در مورد مصرف الکل یا مواد دیگر از شما سؤال شود.

 

معیارهای تشخیص اختلال هراس

همه کسانی که حملات هراس دارند ، اختلال هراس ندارند. برای تشخیص اختلال هراس ، دفترچه راهنمای تشخیصی و آماری اختلالات روانی (DSM-5) ، منتشر شده توسط انجمن روانپزشکی آمریکا ، این نکات را ذکر می کند:

 

شما حملات مکرر ، غیر منتظره ای از هراس دارید.

حداقل یکی از حملات شما به دنبال یک ماه یا بیشتر نگرانی در مورد حمله دیگری صورت گرفته است. ادامه ترس از عواقب حمله مانند از دست دادن کنترل ، حمله قلبی یا "دیوانه شدن". یا تغییرات قابل توجهی در رفتار شما ، مانند جلوگیری از موقعیت هایی که فکر می کنید ممکن است باعث حمله وحشت شود.

حملات هراس شما ناشی از مواد مخدر یا مصرف مواد دیگر ، وضعیت پزشکی یا وضعیت سلامت روان دیگری مانند هراس اجتماعی یا وسواس فکری نیست.

اگر حملات هراس دارید اما اختلال هراس تشخیص داده نشده است ، باز هم می توانید از معالجه بهره مند شوید. اگر حملات هراس درمان نشوند ، می توانند وخیم تر شوند و به اختلال هراس یا فوبیا مبتلا شوند..

.رفتار

درمان می تواند به کاهش شدت و دفعات حملات هراس شما کمک کند و عملکرد شما را در زندگی روزمره بهبود بخشد. گزینه های اصلی درمانی روان درمانی و داروها است. بسته به اولویت ، سابقه شما ، شدت اختلال هراس و اینکه آیا شما به درمانگرانی که آموزش خاصی در درمان اختلالات هراس دارند ، ممکن است به یک یا هر دو نوع درمان توصیه شود.

 

میثم بازدید : 43 جمعه 27 تیر 1399 نظرات (0)

 

یکی از مهمترین عواملی که باعث ایجاد انگیزه در کارکنان می شود این است که اغلب اوقات سخت کوشی آنها به رسمیت شناخته می شود. 70٪ از کارمندان می گویند که با افزایش شناخت مدیران ، انگیزه و روحیه به طرز چشمگیری بهبود می یابد.

 

از این گذشته ، اگر یک کارمند برای تولید نتایج استثنایی تلاش زیادی کند ، اما سخت کوشی آنها به رسمیت شناخته نشود ، چرا آنها همچنان به عنوان یک کارمند با عملکرد بالا ادامه می یابند؟

 

شناخت کار عالی فقط مهم نیست. نحوه تشخیص مشارکت تیم خود تأثیر قابل توجهی دارد. شناخت کارمندان نباید فقط در پایان سال جایزه سالانه داشته باشد - بلکه باید به طور معنادار و مکرر داده شود.

 

پول در بیشتر مواقع مناسب است ، اما این تنها انگیزه یا حتی مؤثرترین آنها نیست. با کارمندان به عنوان اعضای تیم ارزشمند رفتار کنید ، نه به عنوان تعداد.

 

داشتن اهداف واضح

تعیین اهداف واضح و قابل دستیابی ، هر بار که فتح شود ، انگیزه واقعی ایجاد می کند و تیم را در مسیر درست نگه می دارد. با گام بعدی و تجلیل از آن دستاوردها می توانید این جلوه ها را بزرگنمایی کنید.

داشتن میان وعده
نگه داشتن میان وعده های سالم در محیط کار راهی آسان برای کمک به تیم شما در حفظ سطح انرژی در طول روز است. هزینه ارائه آنها به احتمال زیاد با افزایش بهره وری تیم شما جبران می شود.
داشتن تحرک
نشستن در تمام روز برای شما مناسب نیست و هیچ کاری هم متوقف نیست. استراحت کوتاه هر ساعت یا دو ساعت می تواند تأثیر مثبتی در ذهن و بدن شما بخصوص برای کارگران از راه دور داشته باشد. فراموش نکنید که از روی میز بلند شوید و هوای تازه را بگیرید!
نشستن در تمام روز برای شما مناسب نیست و هیچ کاری هم متوقف نیست. استراحت کوتاه هر ساعت یا دو ساعت می تواند بر ذهن و بدن شما تأثیر مثبت بگذارد. بلند شوید ، پاهای خود را دراز کنید ، چشم های خود را استراحت دهید و دوباره به کار خود با یک ذهن و بدن تازه تر برگردید.
شفاف کار کردن

هر رابطه ، از جمله روابط کاری ، براساس اعتماد ساخته می شود. پیش فرض شفافیت یکی از بهترین راهها برای تشویق فضای اعتماد در بین شما و تیم شماست و تیمی که به شما اعتماد کند انگیزه بیشتری پیدا می کنند و با کارهایشان درگیر می شوند.
شفافیت همچنین به اطمینان از کار همه افراد با همان اطلاعات کمک می کند. این به خودی خود می تواند به نفع تیم باشد.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 34
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 60
  • بازدید ماه : 249
  • بازدید سال : 11,347
  • بازدید کلی : 23,871