loading...
روزنوشت های یک کارآفرین
میثم بازدید : 32 یکشنبه 19 مرداد 1399 نظرات (0)

شروع یک کار دشوار است ، یک شعار طولانی سخت است و از نظر آماری ، شما مقصر این هستید که شکست بخورید. اما کار کردن در خارج از کشور تنها مشکلی است که اگر بتوانید ایده کسب و کار خود را مطرح کنید ، ابتدا با آن روبرو خواهید شد. من حدود دو سال کار در منزل را اداره كردم ، اما سه هفته به طول انجامید و نشستهای زیادی در بارها برگزار شد تا سرانجام با كاری كه می خواستیم انجام دهیم به نتیجه برسد.

 

 

 

این که آیا می خواهید در کنار هم پول بدست آورید ، وقتی بچه ها در مدرسه هستند یا فیسبوک بعدی را ایجاد کنید ، چیزی را اجرا کنید ، در اینجا لیست کاملی از ایده های تجاری در چهار زمینه اصلی وجود دارد:

 

ایده های مشاغل خانگی

1. وبلاگ نویسی

وبلاگ نویسی یکی از اولین مدلهای تجاری است که از اختراع اینترنت ناشی می شود. وبلاگها مجلات آنلاین در یک طاقچه هستند که افراد برای مشاوره ، اطلاعات و منابع آنها را می خوانند. نمونه هایی از وبلاگ های معروف عبارتند از Techcrunch که به عنوان یک سرگرمی شروع شد و به یک تجارت تبدیل شد که با قیمتی در حدود 25 میلیون دلار بدست آمد. برای گرایش اخبار / مباحث هزاره و راهنمای کارآفرین برای مشاوره در مورد شروع ، مدیریت و اداره یک تجارت در انگلستان ، مشاجره کنید (ما نمی توانیم مقاومت کنیم).

 

هر روز بیش از 4.4 میلیون پست وبلاگ منتشر می شود و به دلیل افزایش وبلاگ نویسان آماتور و کل صنعت نشر به سمت یک الگوی کاملاً آنلاین در حال رشد است. با توجه به این ، فضای وبلاگ نویسی بسیار رقابتی است ، اما هنوز جایی برای ورودی های جدید وجود دارد.

 

برای شروع وبلاگ نویسی ، باید تصمیم بگیرید که کدام مکان را می خواهید پوشش دهید (مناطق محبوب شامل تجارت ، زیبایی ، سبک زندگی و امور مالی است ، گرچه موارد دیگری نیز وجود دارد). شما همچنین باید درک خوبی از بازاریابی موتور جستجو ، طراحی ، بازاریابی محتوا ، نوشتن ، ویرایش و استفاده از مهمترین سازوکارهای بازاریابی دیجیتال (اجتماعی ، ایمیل و اطلاعیه ها) داشته باشید.

 

در مرحله بعد ، باید نام دامنه خود را خریداری کنید ، میزبان را راه‌اندازی کنید و یک وب سایت به سبک وبلاگ را با استفاده از سازنده وب سایت یا وردپرس ایجاد کنید (اگر در وبلاگ نویسی ویدیوی خود نیز می توانید از سیستم عامل هایی مانند YouTube یا Vimeo استفاده کنید). اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما سازگار با تلفن همراه است (طراحی پاسخگو). بیش از 50٪ از خوانندگان شما وبلاگ شما را با استفاده از دستگاه های تلفن همراه مشاهده می کنند. سپس Google Analytics را تنظیم کنید تا آمار خواندن را مشاهده کنید و مطمئن شوید سازگار با GDPR شماست (وبلاگ ها به طور پیش فرض هنگام پردازش و ذخیره سازی داده های شخصی دارای قرار گرفتن در معرض گسترده هستند).

 

 

 

اکنون ، باید یک برنامه محتوا را جمع کنید (از برنامه ریز کلمات کلیدی برای تحقیقات اساسی برای کلید واژه ها استفاده کنید). تهیه یک برنامه محتوای قوی برای موفقیت شما مهم خواهد بود و حداقل 2 تا 3 هفته طول می کشد. اکنون زمان آن رسیده است که پروفایل های اجتماعی ، الگوهای خبرنامه / عکس های خبری خود را ایجاد کرده و یک برنامه بازاریابی مداوم را برای رشد و حفظ مخاطبان خود از طریق این کانال ها در کنار هم قرار دهید.

 

وبلاگ ها هنوز در درجه اول از طریق تبلیغات نمایش داده می شوند ، ساده ترین راه برای شروع این کار درخواست برای پیوستن به Adsense است (برای هر کلیک و برای هر هزار بازدید کننده بازدیدکننده می پردازد) و تبلیغات مربوطه را در بهترین موقعیت های برتر در وبلاگ خود قرار دهید (در محتوا ، عنوان ، پاورقی و نوار کناری). وبلاگ هایی که در یک زمینه یا طاقچه متمرکز شده اند ، جایی که محتوا با محصولات / خدمات خاص هم ترازی می شود ، همچنین می توانند از طریق بازاریابی شرکت های وابسته (بازاریابی محصول شرکت های اسپرت و گرفتن کمیسیون از هر نوع فروش) به طور موثر درآمد. برای وبلاگ های مرتبط با B2B ، شما همچنین می توانید نسل سرب (جمع آوری جزئیات / علاقه از خوانندگان برای خرید یک محصول / خدمات خاص ، سپس فروش آن منجر به یک منبع مستقیم یا ارائه دهنده شخص ثالث) شوید.

 

وبلاگ نویسی همانطور که اشاره کردیم یک بازی بسیار رقابتی است ، اما وبلاگ های جدید هر روز شروع می شوند که به موفقیت و سودآوری می رسند ، راهی سریع برای درآمدزایی آنلاین نیست ، اما این کار نسبتاً کم هزینه برای شروع و رشد تجارت است.

میثم بازدید : 36 جمعه 17 مرداد 1399 نظرات (0)

ترس چیست؟

ترس یک احساس طبیعی انسانی ، قدرتمند و بدوی است. این شامل یک واکنش بیوشیمیایی جهانی و همچنین یک واکنش عاطفی فردی بالا است. ترس ما را از وجود خطر یا تهدید آسیب آگاه می کند ، خواه آن خطر جسمی باشد یا روانی.

 

 

بعضی اوقات ترس ناشی از تهدیدهای واقعی است ، اما می تواند ناشی از خطرات خیالی باشد. ترس همچنین می تواند نشانه ای از برخی شرایط بهداشت روان شامل اختلال هراس ، اختلال اضطراب اجتماعی ، هراس و اختلال استرس پس از درمان ترس  آسیب (PTSD) باشد.

 

ترس از دو واکنش اصلی به نوعی تهدید درک شده تشکیل شده است: بیوشیمیایی و عاطفی.

 

واکنش بیوشیمیایی

ترس یک احساس طبیعی و مکانیسم بقا است. هنگامی که با یک تهدید درک شده روبرو می شویم ، بدن ما به روش های خاصی پاسخ می دهد. واکنشهای جسمی نسبت به ترس شامل تعریق ، افزایش ضربان قلب و سطح بالای آدرنالین است که ما را به شدت هوشیار می کند

 

این واکنش جسمی همچنین به عنوان پاسخ "مبارزه یا پرواز" شناخته می شود ، که بدن شما را برای ورود به جنگ یا فرار آماده می کند. این واکنش بیوشیمیایی احتمالاً یک تحول تکاملی است. این یک پاسخ خودکار است که برای بقا ما بسیار مهم است.

 

پاسخ عاطفی

از طرف دیگر پاسخ عاطفی به ترس بسیار شخصی است. از آنجا که ترس شامل همان واکنشهای شیمیایی در مغز ماست که احساسات مثبتی مانند خوشبختی و هیجان انجام می دهند ، احساس ترس در شرایط خاص می تواند سرگرم کننده باشد ، مانند وقتی که فیلمهای ترسناک را تماشا می کنید.

 

برخی از افراد به دنبال جستجوی آدرنالین هستند ، که در ورزش شدید و دیگر شرایط هیجان ناشی از ترس رونق می گیرند. برخی دیگر نسبت به احساس ترس واکنش منفی نشان می دهند و از هراس و هراس از هر شرایطی اجتناب می کنند.

 

اگرچه واکنش جسمی یکسان است ، ممکن است تجربه ترس بسته به نوع فرد مثبت یا منفی تلقی شود.

 

علائم

ترس اغلب شامل علائم جسمی و عاطفی است. هر شخص ممکن است ترس متفاوت را تجربه کند ، اما برخی از علائم و نشانه های متداول عبارتند از:

 

درد قفسه سینه

لرز

دهان خشک

حالت تهوع

ضربان قلب سریع

تنگی نفس

تعریق

لرزیدن

معده شروع

 

علاوه بر علائم جسمی ترس ، افراد ممکن است علائم روانشناختی را تحت الشعاع ، ناراحتی ، احساس خارج از کنترل یا حس قریب الوقوع مرگ قرار دهند.

 

 

تشخیص

اگر احساس ترس مداوم و بیش از حد دارید ، با پزشک خود مشورت کنید. پزشک شما ممکن است معاینه فیزیکی را انجام دهد و آزمایشات آزمایشگاهی را انجام دهد تا اطمینان حاصل شود که ترس و اضطراب شما با یک وضعیت اساسی پزشکی در ارتباط نیست.

 

پزشک شما همچنین در مورد علائم شما سؤال خواهد کرد ، از جمله اینکه مدت زمان طولانی است که آنها را مورد بررسی قرار داده اید ، شدت آن ها و موقعیت هایی که باعث تحریک آنها می شوند. بسته به علائم ، پزشک ممکن است شما را به نوعی اختلال اضطرابی مانند فوبیا تشخیص دهد.

https://www.verywellmind.com/the-psychology-of-fear-2671696

فوبیا

یکی از جنبه های اختلالات اضطرابی می تواند تمایل به ایجاد ترس از ترس باشد .3 در حالی که اکثر افراد تمایل دارند ترس را فقط در شرایطی که به عنوان ترسناک یا تهدیدآمیز تلقی می شود ، تجربه کنند ، کسانی که با اختلالات اضطرابی زندگی می کنند ممکن است ترس از تجربه آنها داشته باشند. پاسخ ترس آنها پاسخ های ترس خود را منفی می دانند و برای جلوگیری از این پاسخ ها از راه خود خارج می شوند.

 

https://tebberavan.com/fobiaclass/

میثم بازدید : 46 سه شنبه 14 مرداد 1399 نظرات (0)

اجرای یک تجارت آنلاین به صورت کار در منزل قطعاً جذابیت خود را دارد ، اما این مجموعه با چالش های خاص خود همراه است. واقعیت این است که شروع به کار از هر نوع کاری کار سختی است.

 

1. خط لباس خود را شروع کنید

اگر چند طرح را در ذهن داشته باشید و کمی وقت در دست دارید ، می توانید شرکت پوشاک خود را از زمین خارج کنید.

 

اگر در حال حاضر یک فروشگاه Shopify دارید ، می توانید خط لباس خود را با استفاده از Oberlo ، Printify ، Printful یا یک برنامه دیگر برای تهیه محصولات مشابه تنظیم کنید. هر یک به طور خودکار فروشگاه شما را به چاپگرهای پوشاک و تولید کنندگان پوشاک پیوند می دهند. آنها همچنین هر مرحله از روند تحقق خرده فروشی را برای شما انجام می دهند و به شما آزادی طراحی و حمل طیف گسترده ای از قطعات را به راحتی از داخل دروازه می دهند.

 

چرا خط لباس را شروع می کنیم؟

هیچ چیز رضایت بخش تر از ایجاد محصولاتی نیست که مردم هر روز از آنها استفاده کنند.

به محض ساخت فروشگاه Shopify ، می توانید فوراً فروش خود را شروع کنید. با تشکر از برنامه هایی مانند Printify و Printful ، روند طراحی و تحویل لباس شخصی سازی شده شما ساده و ساده شده است.

شما با تبدیل خلاقیت خود به چیزی واقعی و سودآور ، این احساس را خواهید دید که طرح های خود را به زندگی برگردانید.

 

https://www.shopify.com.ng/blog/online-business-ideas

میثم بازدید : 45 دوشنبه 13 مرداد 1399 نظرات (0)

 

سال 2020 به پایان رسید سالی است که هیچ یک از ما با پیچ و تاب های خاص خود انتظار نمی رود. گرچه سال غم انگیز پیچیدگی ها و دشواری ها را با خود به همراه آورده ، اما این فرصت را به مردم داده است تا راه های جدیدی را نیز منعکس و در نظر بگیرند. اگر شما هم می خواهید به جای فکر کردن بر روی ایده های منفی از منطقه راحتی خود خارج شوید و به چیزی مثمر ثمر برسید ، در اینجا بهترین ایده های کسب و کار در منزل برای سال 2020 آورده شده است که می توانید از آنها کاوش کنید. نه تنها با راه انداختن هزینه های کوچک به جای هزینه کردن تن پول نقد در یک فروشگاه آجری و ملات ، خطر خود را به حداقل می رسانید ، بلکه می توانید دسترسی گسترده ای از مشتریان بالقوه نیز داشته باشید.

 

1. فروش آنلاین هنر شما

هنرمند بودن و پیرایش کردن با گرایش های هنری به این معنی است که می توانید روشی را که جهان را می بینید با جارو براش یا ضربه های ضربان موسیقی بیان کنید. استعدادهای هنری مانند آن فقط به هر فردی که در آنجا حضور دارد لطف نمی کند. به همین دلیل است که باید با استفاده از رنگها و ضربهای پر جنب و جوش که اغلب از ساختنشان درآمدزایی کسب می کنید ، در نظر بگیرید. نه تنها مردم از هنر شما استقبال می کنند و احتمالاً محبوبیت شما را افزایش می دهند ، بلکه می توانید یک تجارت آنلاین و کل را نیز انجام دهید.

 

2. تبدیل شدن به یک مترجم آزاد

به نظر می رسد که آزاد سازی فنجان چای همه است ، اما شما نمی توانید بهترین ایده های تجاری برتر برای سال 2020 را در نظر بگیرید و آن را در لیست قرار ندهید. اگرچه بسیاری از مردم احساس می کنند که در مقایسه با یک کار معمولی مبلغ زیادی پرداخت نمی کنند ، اما توجه داشته باشید که این امتیازات مختلفی نیز دارد. شما می توانید با ترکیبی از درآمدزایی خود بیایید و تصمیم بگیرید که آیا می خواهید پروژه های مختصر داشته باشید یا پروژه های بلند مدت برای نگه داشتن کافی اشغال شما. سایت های محبوب که در آن می توانید حساب کاربری خود را برای شروع درآمد تنظیم کنید ، Freelancer و Fiverr هستند.

 

3. تبدیل شدن به یک بازاریاب وابسته

اگر چیز مهمی وجود داشته باشد که شانس خوبی برای موفقیت چشمگیر شما داشته باشد ، قطعاً بازاریابی وابسته است. هدف اصلی این امر فروش محصولات سایر افراد و به دست آوردن مقدار کمی کمیسیون در مورد هر کالایی است که می توانید بفروشید. شرکت های وابسته به آمازون هر ماه مبلغی پول نقد می گیرند بدون اینکه تلاش زیادی انجام دهند. مقولاتی که بیشترین رقابت و به نوبه خود پول را به خود جلب می کنند ، سلامت و قمار است.

 

4- آموزش دوره های آنلاین

اگر درآمد منفعل همان چیزی است که شما پس از آن دارید ، تصمیم گیری برای گسترش دانش خود به دیگران به صورت آنلاین ممکن است یک ایده بد نباشد. باید موضوعات خاصی وجود داشته باشد که به آنها علاقه مند هستید و می دانید که چگونه به خوبی صحبت کنید. اگر در نهایت افرادی که خلاقانه و آموزنده هستند ، ویدیوهای شما را بیابند ، می تواند اطلاعات خوبی را به دیگران ارائه دهد. فرقی نمی کند که تنظیم آن چقدر طول بکشد زیرا به محض قطع کردن آن می توانید انتظار پاسخ مثبت داشته باشید. استفاده از برنامه هایی مانند ScreenFlow می تواند یک مزیت اساسی باشد زیرا می توانید همزمان صحبت کنید و ضبط کنید.

 

https://www.busstarters.com/blog/top-20-online-business-ideas-in-2020.html

میثم بازدید : 72 دوشنبه 06 مرداد 1399 نظرات (0)

درخت پالونیا (در خانواده Scrophulariaceae) سابقه طولانی دارد. این شامل حدود نه گونه بسیار تولیدی با چوب با ارزش است. آنها بومی جنوب شرقی چین هستند ، جایی که قرن هاست از آنها کشت می شوند. گونه های جنس Paulownia دارای نوع فتوسنتز C-4 هستند و در بین سریع ترین گونه های رشد یافته در جهان قرار می گیرند. آنها در مناطق گرمسیری از چوب شاخ و برگ و همیشه سبز هستند. پوست با شاخه هایی در جهت مخالف صاف است. درختان بسیاری از گل های بزرگ گرامفونی را با تعداد زیادی دانه کوچک تشکیل می دهند که دارای بالهای پوست کوچک و تحمل بالایی در برابر تغییر شرایط محیطی هستند.

گونه های P. tomentosa ، P. elongata و P. fortunei از اهمیت بالایی برخوردار هستند. Paulownia با رشد سریع ، چوب های مرغوب ، گل های زیبا و برگ های بزرگ جالب توجه است. تمام گونه های Paulownia با چوب عالی بسیار سریع رشد می کنند اما جذاب ترین برای استفاده تجاری هیبریدها در بین این گونه ها هستند که خصوصیات ارزشمندی متفاوتی را حفظ می کنند. مقاومت به خشکی بالا ، بی تکلفی نسبت به ترکیب خاک و طیف گسترده ای از درجه حرارت برای رشد (از -20 تا + 40oC) باعث می شود گونه های Paulownia به شدت در بازارهای جهانی جستجو شود.

میثم بازدید : 40 دوشنبه 06 مرداد 1399 نظرات (0)

بیایید با ایده های تجاری صحبت کنیم. مهم نیست که چقدر می توانید شغل تمام وقت خود را پاداش دهید ، پیدا کردن بهترین ایده های کسب و کار جانبی و در نهایت خود اشتغالی حتی مهمتر از مزایای عالی و مزایای محکم است.

 

انتخاب مسیر کارآفرینی و تلاش برای یافتن ایده های تجاری عالی ، بدون شک رضایت از داشتن یک شغل 9-5 ریسک پذیر است. نیاز به فداکاری بیشتر دارد. با این حال ، هنگامی که شما از مزایای شیوه زندگی رئیس خود بودن بهره مند می شوید و راهی را برای کسب درآمد قابل توجهی با ایده های تجاری خود از آنچه که می توانستید در کار روزانه خود داشته باشید ، به دست می آورید ، سخت کوشی همه ارزش آن را داشته است. بنابراین ، به مناسب ترین ایده های تجاری در سال 2020 شیرجه بزنید.

 

و تاکنون احتمالاً قبلاً می دانید ... یکی از کمترین هزینه های (و قابل دستیابی ترین) ایده های تجاری که می توانید در حال حاضر روی آن کار کنید ، راه اندازی یک وبلاگ از خود است. به همین دلیل ، راه اندازی کسب و کار اینترنتی من به تازگی یک راهنمای رایگان را جمع آوری کرده ام که نحوه شروع یک وبلاگ را تفکیک می کند و استراتژی های دقیقی را که من برای تبدیل وبلاگم به بیش از 50،000 دلار در هر ماه تجارت استفاده کردم ، به اشتراک می گذارم.

 

افشای اطلاعات: لطفاً توجه داشته باشید كه برخی از پیوندهای زیر پیوندهای وابسته هستند و بدون هیچ گونه هزینه اضافی برای شما ، من كمسیون دریافت می كنم. بدانید که من فقط ابزارها و منابع یادگیری را که شخصاً از آنها استفاده کرده ام و معتقدم واقعاً مفید هستند ، توصیه نمی کنم ، نه به دلیل کمیسیون های کوچکی که اگر تصمیم به خرید آنها گرفتید ، انجام می دهم. مهمتر از همه ، من هرگز از خرید چیزی که نمی توانید آن را بپذیرید یا هنوز آماده اجرای آن نیستید ، طرفداری می کنم.

 

 

 

فکر کنید وبلاگ نویسی دیگر منبع درآمد قابل قبولی نیست؟ دوباره فکر کنید آمارهای اخیر وبلاگ نویسی نشان می دهد که ده ها هزار نفر از وبلاگ نویسان (از جمله واقعی شما) در حال ایجاد مطالب سودآوری در موضوعات متنوعی هستند که به عنوان scrapbooking ، آشپزی در خانه ، مسافرت ، فیلم ، شیوه زندگی ، تجارت ، امور مالی شخصی و موارد دیگر است. راه اندازی کسب و کار اینترنتی بهترین قسمت؟ هزینه وبلاگ هزینه زیادی ندارد - حدود 65 دلار در سال. و تعداد بیشتری از افراد به لطف ترکیبی از مشترکان ایمیل ، بازاریابی وابسته ، حمایت از وبلاگ ها و سایر جریان های درآمد ، وبلاگ های خود را به مشاغل شش رقمی تبدیل می کنند. اولین قدم شما با شروع یک وبلاگ ، به سرعت گرفتن سمت فنی کارهایی است که انجام می شود (البته دوره کارشناسی ارشد رایگان من در مورد وبلاگ نویسی ، چگونه به شما نشان می دهد) ، و سپس هر دو درک آنچه مخاطبان شما هوس می کنند و یاد می گیرید چگونه آن خوانندگان را به صورت آنلاین جذب کنید.

 

اگر می خواهید روند راه اندازی وبلاگ خود را سرعت بخشید ، توصیه می کنم میزبانی وب سایت سریع ، مقرون به صرفه و آسان را با شرکتی مانند Bluehost یا یکی دیگر از بهترین برنامه های میزبانی وب برای وبلاگ نویسان تنظیم کنید ، از طریق فرآیند ایجاد یک وبلاگ کار کنید. به منظور تعیین پیش زمینه اولویت بندی وقت خود در ایجاد محتوا ، ارتباط با (و ایجاد) مخاطبان هدف خود ، اولین موضوع WordPress را تنظیم کرده و روی اولین پست خود کار کنید. برای رشد وبلاگ خود باید از ابزارهای مناسب وبلاگ نویسی نیز استفاده کنید.

 

 

سؤالی که من بیشتر با کارآفرینان دیگر صحبت می کنم این است که "چگونه می دانم ایده های تجاری برای من بهترین است؟" این همیشه به سرعت دنبال می شود ، "چگونه می توانم در حالی که هنوز مشغول به کار تمام وقت هستم ، از این ایده کسب و کار شروع کنم؟"

 

این حس کاملی دارد. با توجه به تعداد ایده های تجاری در جهان که قبلاً در جهان وجود دارد ، می توان ایده ایده شغلی سمت راست را که باید وقت خود را صرف آن کنید ، دشوار کرد.

 

با توجه به این موضوع ، من این لیست جامع از 101 ایده برتر تجاری جانبی را که می توانید هنگام کار شغل تمام وقت شروع کنید ، جمع کرده ام تا به شما الهام بخش از ایده های اثبات شده ای باشید که می توانید در حالی که هنوز شغل روز خود را حفظ می کنید اجرا کنید. و منبع اصلی درآمد

 

اگر موارد خوبی را از دست دادم ، لطفاً نظرات خود را برای بهترین ایده های تجاری در نظرات زیر به اشتراک بگذارید!

 

بعد از اینکه وبلاگ خود را از زمین خارج کردید و شروع به ساختن یک اجتماع در اطراف سایت خود کردید ، می خواهید در درک واقعی خوانندگان خود سرمایه گذاری کنید - تا بتوانید بیشتر از آنچه می خواهید به آنها بدهید.

 

من از دست اول می دانم که یادگیری نحوه شروع یک وبلاگ (چه رسد به کسب درآمد از وبلاگ نویسی) می تواند یک اقدام گسترده جدید باشد.

 

بنابراین ، من یک دوره کارشناسی ارشد رایگان را برای شما قرار داده ام که کلیه کارهایی که در شروع یک وبلاگ درگیر هستند را به یک سری از درس های بسته عمل تبدیل کنید. دوره رایگان من کل فرآیند شروع یک وبلاگ را به یک روند 7 روزه فوق العاده ساده برای رفتن از صفر به تولید ایده های خلاقانه پست وبلاگ ، نوشتن یک پست وبلاگ ، بهینه سازی و تبلیغ مطالب وبلاگ شما فقط در 1 هفته می شکند. من نمی توانم آن را به اندازه کافی توصیه کنم

 

و اگر می خواهید امروز یک آموزش عمیق در مورد راه اندازی وبلاگ خود داشته باشید ، به راهنمای نهایی من برای شروع یک وبلاگ بروید و فهرست من از بهترین دوره های وبلاگ نویسی را مرور کنید.

میثم بازدید : 43 پنجشنبه 02 مرداد 1399 نظرات (0)

مراحل درمان پانیک

 

یک معاینه کامل فیزیکی

آزمایش خون برای بررسی تیروئید و سایر شرایط و آزمایشهای ممکن در قلب شما ، مانند الکتروکاردیوگرام (ECG یا EKG)

ارزیابی روانشناختی برای صحبت در مورد علائم ، ترسها یا نگرانی های شما ، موقعیتهای استرس زا ، مشکلات رابطه ، موقعیت هایی که ممکن است از آن جلوگیری کنید و تاریخچه خانواده

ممکن است یک پرسشنامه خود ارزیابی روانشناختی را پر کنید. همچنین ممکن است در مورد مصرف الکل یا مواد دیگر از شما سؤال شود.

 

معیارهای تشخیص اختلال هراس

همه کسانی که حملات هراس دارند ، اختلال هراس ندارند. برای تشخیص اختلال هراس ، دفترچه راهنمای تشخیصی و آماری اختلالات روانی (DSM-5) ، منتشر شده توسط انجمن روانپزشکی آمریکا ، این نکات را ذکر می کند:

 

شما حملات مکرر ، غیر منتظره ای از هراس دارید.

حداقل یکی از حملات شما به دنبال یک ماه یا بیشتر نگرانی در مورد حمله دیگری صورت گرفته است. ادامه ترس از عواقب حمله مانند از دست دادن کنترل ، حمله قلبی یا "دیوانه شدن". یا تغییرات قابل توجهی در رفتار شما ، مانند جلوگیری از موقعیت هایی که فکر می کنید ممکن است باعث حمله وحشت شود.

حملات هراس شما ناشی از مواد مخدر یا مصرف مواد دیگر ، وضعیت پزشکی یا وضعیت سلامت روان دیگری مانند هراس اجتماعی یا وسواس فکری نیست.

اگر حملات هراس دارید اما اختلال هراس تشخیص داده نشده است ، باز هم می توانید از معالجه بهره مند شوید. اگر حملات هراس درمان نشوند ، می توانند وخیم تر شوند و به اختلال هراس یا فوبیا مبتلا شوند..

.رفتار

درمان می تواند به کاهش شدت و دفعات حملات هراس شما کمک کند و عملکرد شما را در زندگی روزمره بهبود بخشد. گزینه های اصلی درمانی روان درمانی و داروها است. بسته به اولویت ، سابقه شما ، شدت اختلال هراس و اینکه آیا شما به درمانگرانی که آموزش خاصی در درمان اختلالات هراس دارند ، ممکن است به یک یا هر دو نوع درمان توصیه شود.

 

میثم بازدید : 43 جمعه 27 تیر 1399 نظرات (0)

 

یکی از مهمترین عواملی که باعث ایجاد انگیزه در کارکنان می شود این است که اغلب اوقات سخت کوشی آنها به رسمیت شناخته می شود. 70٪ از کارمندان می گویند که با افزایش شناخت مدیران ، انگیزه و روحیه به طرز چشمگیری بهبود می یابد.

 

از این گذشته ، اگر یک کارمند برای تولید نتایج استثنایی تلاش زیادی کند ، اما سخت کوشی آنها به رسمیت شناخته نشود ، چرا آنها همچنان به عنوان یک کارمند با عملکرد بالا ادامه می یابند؟

 

شناخت کار عالی فقط مهم نیست. نحوه تشخیص مشارکت تیم خود تأثیر قابل توجهی دارد. شناخت کارمندان نباید فقط در پایان سال جایزه سالانه داشته باشد - بلکه باید به طور معنادار و مکرر داده شود.

 

پول در بیشتر مواقع مناسب است ، اما این تنها انگیزه یا حتی مؤثرترین آنها نیست. با کارمندان به عنوان اعضای تیم ارزشمند رفتار کنید ، نه به عنوان تعداد.

 

داشتن اهداف واضح

تعیین اهداف واضح و قابل دستیابی ، هر بار که فتح شود ، انگیزه واقعی ایجاد می کند و تیم را در مسیر درست نگه می دارد. با گام بعدی و تجلیل از آن دستاوردها می توانید این جلوه ها را بزرگنمایی کنید.

داشتن میان وعده
نگه داشتن میان وعده های سالم در محیط کار راهی آسان برای کمک به تیم شما در حفظ سطح انرژی در طول روز است. هزینه ارائه آنها به احتمال زیاد با افزایش بهره وری تیم شما جبران می شود.
داشتن تحرک
نشستن در تمام روز برای شما مناسب نیست و هیچ کاری هم متوقف نیست. استراحت کوتاه هر ساعت یا دو ساعت می تواند تأثیر مثبتی در ذهن و بدن شما بخصوص برای کارگران از راه دور داشته باشد. فراموش نکنید که از روی میز بلند شوید و هوای تازه را بگیرید!
نشستن در تمام روز برای شما مناسب نیست و هیچ کاری هم متوقف نیست. استراحت کوتاه هر ساعت یا دو ساعت می تواند بر ذهن و بدن شما تأثیر مثبت بگذارد. بلند شوید ، پاهای خود را دراز کنید ، چشم های خود را استراحت دهید و دوباره به کار خود با یک ذهن و بدن تازه تر برگردید.
شفاف کار کردن

هر رابطه ، از جمله روابط کاری ، براساس اعتماد ساخته می شود. پیش فرض شفافیت یکی از بهترین راهها برای تشویق فضای اعتماد در بین شما و تیم شماست و تیمی که به شما اعتماد کند انگیزه بیشتری پیدا می کنند و با کارهایشان درگیر می شوند.
شفافیت همچنین به اطمینان از کار همه افراد با همان اطلاعات کمک می کند. این به خودی خود می تواند به نفع تیم باشد.

 

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 98
  • بازدید ماه : 287
  • بازدید سال : 11,385
  • بازدید کلی : 23,909